Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3033812
Afbeelding
Als iedereen wat anders doet moet je je zelf vermaken..

Afbeelding
Full speed ga je dan door de tuin

Afbeelding
zwevend en wel

Afbeelding
Grote zus even in de kont knijpen!

Afbeelding
Oudjes laten botsen die zich wezenloos schrikken!

Afbeelding
Kiekeboe spelen!

Afbeelding
Even wat groter maken tijdens het spel!

Afbeelding
Communiceren met grote zus!

Afbeelding
Tja, als je niet gezien wordt??

Afbeelding
Dan ga je wat dichterbij staan, in de hoop dat!..

Afbeelding
Met al dat hypere gedoe wordt je zelf ook hyper!

Afbeelding
Even trekken dan!

Afbeelding
Oeps, deed ik dat nu echt? Oeps!

Afbeelding
Het grote voorbeeld van Isabella!

Afbeelding
Zo aan elkaar gedurft

Afbeelding
Synchroon rennen!

Afbeelding
Full speed!

Afbeelding
En dan praat je tegen je grote zus! En ze horen je niet!

Afbeelding
Nog maar iets harder dan!

Afbeelding
Werkelijk??? Auw zegt Prudence

Afbeelding
Samen spelen is toch wel heel leuk!

Afbeelding
Het voelt zo vertrouwd!

Afbeelding
Alsof ze altijd al samen zijn geweest!
Door charmed
#3034238
Isabella is idd heel levendig. Vandaag de deur een tijdje open gehad, niet omdat het nu zo lekker warm was, maar omdat ik steeds van binnen naar buiten moest. Isabella deed niets anders dan heen en weer racen, weer even kijken waar ik was en dan ging ze weer :)
Door charmed
#3035098
Het is zo heerlijk, het sheltiewahalla is klaar. Dat is een ligplek in een hoek, het grote bureau is eruit, en meteen toen het bureau eruit was en de mandjes er lagen ging de kleine smurf daar al haar speeltjes heenslepen en mee heen en weer slaan :) Geweldig gewoon. Net even gespeeld. Dames hadden nog energie over na een dagje visite met shelties. Prudence is dan de koningin des huizen en heeft een evil eye. Met alleen kijken houdt ze alle shelties die gewenst zijn niet op de vloer te lopen op de bank  :biggrin2:

Vandaag is de eerste dag dat Prudence steeds bij Isabella gaat kijken, vanmorgen voor het eerst zag ik dat Prudence echt even bij Isabella ging liggen en helemaal besnuffelen, zo leuk! Ik heb het idee dat het BFF'jes zijn  :thumbup: Dit kon wel een hele "positieve gezondheidswending" voor de dames worden! Fingers crossed, that deze jonge dame ze weer jong maakt. Mijn vriendin schrok er van hoe verouderd Phoebe was geworden in nog geen maand tijd (operatie ondertussen gehad). Maar een paar uur later toen ze even in beweging was ging het weer heel goed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door