Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3032189
>:( Hmm soms loop je als hond of kat tegen problemen op
Of je bent te klein , of te groot , of je bent onbenullig (zeggen ze  ::) )
En een beetje hulp van de baas ? Vergeet het maar in deze tijd  >:(
Ze filmen je , of maken een foto  :biggrin2:

Nou was ikke smurfje dus in het bos , en ik vond een geweldige schat  :D
Maar zwaar dat die schat was zeg , en natuurlijk weer veul te groot
Dus ikke die schat eerst vooruit duwen , maar dat viel ook al niet mee
Optillen , ik kon het vergeten


En nou gaat mijn butler natuurlijk weer vragen of jullie butlers ook plaatjes hebben . En dat zal gerust wel weer  :biggrin2:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3032219
Dat is inderdaad letterlijk een grote uitdaging kleine smurf!

Maar wees blij dat je butler in elk geval een foto heeft genomen van je enorme schat, dan kan je altijd nog zeggen: gelukkig hebben we de foto nog!
Op die manier kan je toch je grote schat showen ;)

*typefout aangepast*
Laatst gewijzigd door dinky89 op di 02 dec 2014, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3033315
Hoi Smurf,

Normaal houd ik ook van hoe groter hoe beter, maar vandaag vond ik een iets kleinere tak en die voldeed prima! Kon zelfs nog met tak volgen en gewoon overal lopen!!  :biggrin2:

Afbeelding
Door smulpaap
#3033619
Fenixjuh schreef: Hoi Smurf,

Normaal houd ik ook van hoe groter hoe beter, maar vandaag vond ik een iets kleinere tak en die voldeed prima! Kon zelfs nog met tak volgen en gewoon overal lopen!!  :biggrin2:

Afbeelding


Jahaa maar jij hebt wel een brede brug  ::) Stel nou dat je niet over de brug kan net als Boomer in het filmpje Wat zou jij dan doen  :biggrin2:
Door Ruisje
#3033724
Fenixjuh schreef: Hoi Smurf,

Normaal houd ik ook van hoe groter hoe beter, maar vandaag vond ik een iets kleinere tak en die voldeed prima! Kon zelfs nog met tak volgen en gewoon overal lopen!!  :biggrin2:

Afbeelding
Hele slimme hond! Zoekt een passende tak bij de brug. :D
MarijeEnBoomer schreef: Excuses voor het verticaal filmen.
Tja... iets minder slim als de hond hierboven, maar wel weer heel veel doorzettingsvermogen! ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door