Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3033056
Wij willen Django graag even goed na laten kijken, met name omdat ik vind dat hij te vaak misselijk is. Ik heb verschillende reguliere dierenartsen gehad en niet de beste ervaringen dus sta overal voor open :)

Wel pro vers natuurlijk :biggrin2:

Hoeft niet naast de deur te zijn we willen er best een stukje voor rijden

edit: aanvulling
Laatst gewijzigd door Joaquin op wo 03 dec 2014, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#3033063
Gewone da?
Ik vind de mijne wel een aanrader, dierenkliniek dierzorg in Heinkenszand, en dan Yvette Boonman-Prins, maar geloof dat ze nu ff uit de roulatie is ivm een operatie. Zij is iig provers, staat voor veel open, en is welliswaar zelf geen homeopaat maar heeft wel een aantal jaar met een homeopatisch da samen gewerkt waardoor ze daar wel veel van weet.
#3033331
Ja een gewone of Holistische maakt me eigenlijk niet uit zolang het maar iemand is die echt gaat zoeken naar de oorzaak. Ik vind het namelijk zelf lastig te bepalen wat het nou is of dat ik het gewoon moet accepteren en meerdere keren per dag moet blijven voeren. Wil gewoon zeker weten dat er verder niks aan de hand is. Mocht ik verder niks in de buurt vinden is jou dierenarts mss een optie. Dankjewel voor je reactie :)
#3033336
Dierenpraktijk van Miert,net over de grens in Weelde.
Tussen Tilburg en Turnhout.
Reguliere artsen,maar erg precies en zeer kundig.
En superlief voor hun patienten!
Staan neutraal t.o.v vers

Bijkomend voordeel; ze zijn een stukkie minder duur dan de nederlandse dierenpraktijken.
Door Martine-Tom
#3033435
Joaquin schreef: Ja een gewone of Holistische maakt me eigenlijk niet uit zolang het maar iemand is die echt gaat zoeken naar de oorzaak. Ik vind het namelijk zelf lastig te bepalen wat het nou is of dat ik het gewoon moet accepteren en meerdere keren per dag moet blijven voeren. Wil gewoon zeker weten dat er verder niks aan de hand is. Mocht ik verder niks in de buurt vinden is jou dierenarts mss een optie. Dankjewel voor je reactie :)
Zij is heel erg van het zoeken naar oorzaken, en een pre voor jou, ze heeft zelf een chi en prikt er erg goed doorheen of ze dramaqueen spelen of dat er echt wat is  ;)
#3033931
Dankjewel inge58 en Irish :)

@ Martine jammer genoeg weet ik zeker dat het geen aanstellerij is  :-\ hij is dan heel de dag van slag ligt er helemaal verkrampt bij en wil alleen maar liggen. Zodra hij weer wat eet is hij na 5 min weer ok maar het duurt meestal een hele dag. Vind het zo naar voor hem. Het is nu zelfs zo dat ik 's avonds een bordje eten naast m'n bed zet en dat dan in de nacht geef en daarmee kan ik de misselijkheid mee voorkomen maar dat lijkt me ook niet normaal..

Bedankt voor het meedenken we gaan hem na laten kijken in Eersel denk ik. Ik zal laten weten hoe het is gegaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door