Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
#301825
Deze week zijn allerlei supplementen bij De Tuinen in de aanbieding. Ik heb 't foldertje niet bij me, maar ik weet dat bijv de Gluco/Chondroitine/ MSM caps in de aanbieding zijn. ;)
#303787
Kan je ze makelijk verpulveren dan? Het is namelijk voor mijn kat dus heel geven werkt niet. Bij de tabletten die ik ken is het altijd een heel gedoe om ze in stukjes te hakken en dan fijn te stampen, maar misschien moet ik daar ook wel een fijzel voor gebruiken ofzo.
Door Elise
#303798
Ik ben vanmiddag ook even langs De Tuinen gegaan om het een en ander in te slaan, maar ik heb eerlijk gezegd niet gekeken of het tabletten waren of capsules die jullie bedoelen...
Wel Cranberry ingeslagen, borage-olie, Ester-C.... bedankt voor de tip!!
#304017
amber2 schreef: Kan je ze makelijk verpulveren dan? Het is namelijk voor mijn kat dus heel geven werkt niet. Bij de tabletten die ik ken is het altijd een heel gedoe om ze in stukjes te hakken en dan fijn te stampen, maar misschien moet ik daar ook wel een fijzel voor gebruiken ofzo.
Ik doe tabletten altijd verpulveren tussen twee eetlepels, gaat perfect.
Door K@rin
#304421
Er is een nieuw supplement GLUCOBEST verkrijgbaar .
Een supplement in poedervorm.
rarara wie produceert het ;) ;)

Jammergenoeg had Corine het afgelopen zaterdag nog niet in huis, toen ik daar was .....
Sinds vandaag is het echter verkrijgbaar heeft ze me net verteld ...
Binnenkort gaat haar nieuwe website de lucht in en daar staat alle informatie te lezen .....
Het schijnt een heel "puur" produkt te zijn en nog voordelig in gebruik ook .....
Niet alleen voor honden, want ik heb het ook voor mezelf besteld ;)
Door K@rin
#304436
Dit is wat er in zit ............
1 maatschep Glucobest van 5,5 gram bevat o.a.:

1300 mg Glucosamine-sulfaat (95% >)
500 mg Chondroïtine-sulfaat (95% >)
500 mg MSM
500 mg Vitamine C
80 mg Magnesium
4 mg Mangaan
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door