Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3025615
Ik heb een keer bij de visboer om 'ongezouten' haring gevraagd.. Bestond niet, werd meteen vanuit het water al gezouten.. Jacy krijgt bij mij alleen de staartvinnetjes, dus dat valt mijn inziens wel mee...
Van de visboer dus wel, ik denk dat bedrijven zoals Degomeat vast aan ongezouten haring kunnen komen..
#3025657
Ik heb een keer haring gegeven waarvan ik niet wist dat die gezouten was.....met als gevolg ontzaglijk veel drinken, ècht overdreven veel---en kotsen.
Naderhand heb ik ''gewone'' haring gevonden, natuurlijk gezouten zeg maar, en dan wordt er daarna toch ook wel meer gedronken, net als na de zalmkop zeg maar.

Dus je kan de hoeveelheid dorst zo'n beetje als leidraad nemen, denk ik. :P
Door judith1967
#3025720
Ik heb op de markt dus om panharing gevraagd,nou dat was dus geen "ongezouten" panharing,maar gewone.

Dorian heeft onwijs veel gedronken en was aan de slinger daarna,dus ik hou het maar op zalm.
Door Greece
#3025728
judith1967 schreef: Ik heb op de markt dus om panharing gevraagd,nou dat was dus geen "ongezouten" panharing,maar gewone.

Dorian heeft onwijs veel gedronken en was aan de slinger daarna,dus ik hou het maar op zalm.
Jammer want verse hoort niet gezouten te zijn. Poon sardien schol e.d. zijn immers ook niet gezouten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door