Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Riek
#3018193
Heeft jullie teef ook weleens een voorkeur voor een bepaalde pup?

Charlotte is echt stapelverliefd op GijsBobby.
Ze ligt met hem ik de mand te kroelen en te vrijen.
Hij mag alles, nou ja bijna dan.
Haar eten is nog steeds heilig, daar mag ook een pup zijn neus niet insteken, want dan laat ze duidelijk weten dat ze daar niet van gediend is.
Ze zoekt hem ook altijd op. Vanaf de bank ligt ze kwispelend naar hem te kijken.
De andere twee voedt ze echt veel strenger op. Daar ligt ze niet mee in een mandje en die mogen ook korter of liever niet drinken bij haar.
Dat drinken stelt niets mee voor, dat is hooguit 5 seconden.
Dat zijn ook de twee ondeugendste en pittigste pupjes.
Maar het is bijna zielig. Ik zal het wel te veel vermenselijken.
Het valt wel echt op dat Bobby haar lievelingetje is.

Overigens gaan Bobby en SipkeBerry naar hetzelfde adres.
Dat vind ik erg fijn.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3018225
Dan vermenselijk ik ook, want ik heb toch ook duidelijke voorkeursbehandelingen gezien bij pups. De ene mocht niks, de ander mocht alles.
Door Lizzy
#3018228
Bisq vond alle pups heel leuk en lief maar met sommige had ze meer klik ja. Ze had met HugeBasic echt heel veel klik. Die twee waren ook alsmaar aan het spelen samen. Maar, dat kwam niet alleen door Bisq, ook door Basic. Hij zocht haar steeds op om te dollen. En Bisq is dol op dollen :biggrin2:.Maar ja, ik zag dus wel verschil in de hoeveelheid klik.
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#3018786
Yep, en nu ook nog steeds.. Tjusa is bijna 2.5 jaar en mag nog steeds erg veel van Yrsa.  Bailey (andere dochter) ziet ze geregeld maar daar was ze in het nest al strenger tegen en nu ook.. ze gaat echt niet met haar spelen ook al is Bailey geregeld een weekend ofzo bij mij
Gisteren heeft ze een andere dochter na ruim een jaar weer gezien en dat was na 15 seconden ook gelijk van oh ja.. duidelijk een verschil met een "vreemde" hond.
Gebruikersavatar
Door nova
#3019377
Riek schreef: Heeft jullie teef ook weleens een voorkeur voor een bepaalde pup?

Charlotte is echt stapelverliefd op GijsBobby.
Ze ligt met hem ik de mand te kroelen en te vrijen.
Hij mag alles, nou ja bijna dan.
Haar eten is nog steeds heilig, daar mag ook een pup zijn neus niet insteken, want dan laat ze duidelijk weten dat ze daar niet van gediend is.
Ze zoekt hem ook altijd op. Vanaf de bank ligt ze kwispelend naar hem te kijken.
De andere twee voedt ze echt veel strenger op. Daar ligt ze niet mee in een mandje en die mogen ook korter of liever niet drinken bij haar.
Dat drinken stelt niets mee voor, dat is hooguit 5 seconden.
Dat zijn ook de twee ondeugendste en pittigste pupjes.
Maar het is bijna zielig. Ik zal het wel te veel vermenselijken.
Het valt wel echt op dat Bobby haar lievelingetje is.

Overigens gaan Bobby en SipkeBerry naar hetzelfde adres.
Dat vind ik erg fijn.
Diva had maar een pup, dus over voorkeuren kan ik niet veel zeggen. Maar Hope mocht altijd drinken, Diva bleef het maar goedvinden.
Uiteindelijk heb ik Diva een medical petshirt aangedaan, Hope was toen een week of 12.
Diva had toen ook eigenlijk niks van melk meer, maar Hope vond het kennelijk nog steeds de moeite waard ::) ;D
Door Parelridder
#3019518
Indra was stapel mesjokke op al haar pups, ze mochten gedurende de hele nestperiode (en daarna) álles bij haar, toch heb ik ook duidelijke voorkeur gezien bij Indra n.a.v. de mate waarin ze met hen speelde en het enthousiasme daarvan. Dat was niet voor de zoetste of kwetsbaarste, dan zou je nog kunnen denken dat ze misschien de pups die pittiger zijn de benodigde grenzen aan geeft, terwijl ze de pups die meer steun nodig hebben dát biedt. Bij Indra kan ik er echter niets anders van maken dan dat ze het gedrag wat ver van het hare af lag het leukste vond. Hoe gekker, hoe gaver ;D De kip zonder kop Merel, de koningin va het stel, vond ze zonder twijfel de lolligste van de teefjes en mogelijk van het hele stel. En van de reutjes was het puppy dat steevast een rondje ging rennen als hij ergens erg blij over was (1e keer buiten bijvoorbeeld, maar ook 1e hapje vlees moest éérst gevierd met rondje rennen..) favoriet.
Ik vond die voorkeuren trouwens niet zielig, maar ze was dol op allemaal dus het waren ook gewoon allemaal bofkonten met hun mama :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door