Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Michelle Vrolijk
#3016150
Ik koop 1x in de zo veel jaar Falke wandelsokken. Zitten heerlijk en super sterk maar bere-duur. Nu heb ik bijna identieke sokken (uiterlijk tenminste) gevonden bij Xenos: 2 paar voor 6 euro. Zitten ook heerlijk :) Hoe sterk ze zijn weet ik nog niet maar voor 6 euro waag ik wel een gokje. Misschien een tip?
Gebruikersavatar
Door nova
#3016181
Falke sokken  ken ik niet, maar  se Xenos sokken  gaan bij mij geen 2 seizoenen mee zonder dat er gaten invallen op de hielen
Het gaat bij mij om sokken waar verticaal:" NORDIC" in geweven is
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3016211
Ze gaan hier niet heel lang mee... nog geen jaar denk ik dan verschijnen de gaten? De Smartwool sokken van Bever (20 euro per paar) gaan ondertussen hun 4de jaar in en ik vind ze lekkerder/warmer om ver mee te lopen.
Door Borke
#3016277
Wij doen jaren en jaren met Falke sokken - ik vind ze geweldig!
Door smulpaap
#3016304
Borke schreef: Wij doen jaren en jaren met Falke sokken - ik vind ze geweldig!


Wij ook , zou niet anders willen
Door sella
#3016395
Ik doe ook jaren met Falke sokken, en wat ik ook heel belangrijk vindt, de look a likes die laten de gaten in mijn voetzolen vallen.
Dan koop ik liever ieder jaar een nieuw paar en houdt zo mijn collectie op peil.
Ik heb nu 10 paar verzameld en daardoor slijten ze ook stukken minder snel dan dat ik maar 1 paar had en die dus heel vaak waste.
Door Michelle Vrolijk
#3016763
Gaten in sokken is ook mijn ervaring muv de Falke sokken, die vind ik fantastisch. Maar goed, we zullen zien met deze goedkopere variant :)
Door sella
#3017293
Ik heb ook nog het probleem dat ik allergisch op wol reageer dus ik ben echt wel beperkt in sokken. Vandaar dat ik me maar houdt bij wat goed bevalt en geen uitstapjes meer maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door