Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3015421
Jeetje wat vliegt een jaar dan voorbij... Hoewel die voor jullie vast heel moeilijk is geweest, alles een eerste keer zonder je moeder en oma... Sterkte vandaag!
Door lianneke
#3015436
Heel veel sterkte!!
Ik weet nog goed dat ze heel veel indruk op me heeft gemaakt.
Laatst gewijzigd door lianneke op di 04 nov 2014, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mowgli
#3015471
Een jaar alweer.... Wat een mooi gedicht Marianne.
Ik denk ook nog regelmatig aan je moeder. Ik kende haar niet persoonlijk, maar zij heeft diepe indruk op mij gemaakt.
Heel veel sterkte toegewenst.
Door Havvanur
#3015594
Bedankt allemaal! Het is inderdaad onvoorstelbaar snel dat de tijd gaat.

Mijn vader heeft de draad ook aardig opgepakt. Hij heeft nog 3 oudjes lopen. Viva, Yester en Alice. Ze doen het alledrie nog heel goed alhoewel Viva echt wel heel erg oud is.
Yester blijft zo gek als een deur  :P
En ik help mijn vader waar ik kan....
Door Tibbies
#3015595
Wat gaat de tijd snel.... en wat een mooi gedicht waarin precies staat hoe het is om je moeder te missen.

Sterkte, meis  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3015664
Nynke schreef: Ik moest een paar dagen geleden ineens aan haar denken :( :( 

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Dat had ik nou ook! Zonder mij te beseffen dat het alweer een jaar geleden is.....
Heel veel sterkte op zo'n extra moeilijke dag en wat een prachtig gedicht ;)
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3015669
Jeetje, wat vliegt een jaar voorbij, wat een mooi gedicht, wat een bijzondere herinneringen aan stoere Marijke.

:bigarmhug:  :-*
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3015697
Wat bijzonder, ik dacht de laatste dagen.. het is ongeveer een jaar geleden dat Marijke is overleden, en hier is je topic...
Sterkte met deze dagen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3015699
oo alweer een jaar geleden al. Ik kan nog steeds voor de geest halen wat ze allemaal heeft gedeeld in haar topic.
Het gemis zal groot zijn voor jullie
Heel veel sterkte  :-*
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3015702
Een jaar geleden alweer niet te geloven. Zo bijzonder hoe zij haar laatste periode hier met ons heeft gedeeld. Dat heeft echt enorme indruk gemaakt. Wat zul je haar missen.  Sterkte  :-*
Door millyckk
#3015754
Mieke L. schreef: Een jaar geleden alweer niet te geloven. Zo bijzonder hoe zij haar laatste periode hier met ons heeft gedeeld. Dat heeft echt enorme indruk gemaakt. Wat zul je haar missen.  Sterkte  :-*
Ja, hier ben ik het helemaal mee eens! Een jaar lijkt zo kort, al die eerste keren zonder..... :'( Heel veel sterkte :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door