Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Husky
#3011567
Beste,

Mijn hond eet vrijwel altijd KVV en heeft redelijk veel verrijking om de tanden schoon te houden. Nou vroeg ik me af of ik alsnog de tanden moet gaan poetsen en waarmee(graag een natuurlijk product)? Ik zie eigenlijk heel weinig of geen tandsteen bij haar.

Groetjes
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3011590
Ik ben 2-3 weken terug begonnen met Kokosolie. Het werkt op zich prima, zijn hoektanden zijn weer mooi, zijn kiezen nog lichte bruine aanslag.
Heb ook een vraagje: Jacy vindt Kokosolie lekker.  De vorige keer had hij naderhand de tandenborstel gejat en de laatste keer bleef hij op de tandenborstel kauwen, iemand daar tips voor?
Door keetje
#3011731
Poets je de tanden met kokosolie? Begrijp ik dat goed? En gaat daar de aanslag dan mee weg? ****gaat kokosolie zoeken****
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3011795
keetje schreef: Poets je de tanden met kokosolie? Begrijp ik dat goed? En gaat daar de aanslag dan mee weg? ****gaat kokosolie zoeken****
Nou, ik heb geen voor-na foto's, maar ik vind het echt een verbetering.. De tip van kokosolie kreeg ik ooit van Lizzy volgens mij..
Nu zo'n 6 keer gepoetst in zo'n 3-4 weken, maar Jacy wil nu de tandenborstel opeten... Jullie daar tips voor?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door