Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
#3010991
De laatste maanden ben ik een stuk minder actief op Barfplaats en dat heeft een reden. Er is een hoop gebeurd in 2014 naast een val met vervelend gevolg dat ik een knie operatie heb moeten ondergaan is er op werkgebied ook veel gebeurd.

We zijn in juli officieel toegelaten als Sterkliniek na een traject van 1 1/2 jaar en o.a. een toetsing van Lloyds. Waarborgen kwaliteit in vele facetten, intercollegiaal contacten en profiteren van meer mogelijkheden scholingen enz.
Binnen Sterkliniek zijn wij een aparte kliniek omdat wij reguliere en complementaire/alternatieve geneeskunde uitvoeren. Daarnaast zijn wij voorstander van rauwe voeding wat een donderslag bij heldere hemel is  :biggrin2: MAAR dit is JUIST één van de redenen waarom men Erwin en mij bij Sterkliniek wilde hebben, onze kennis inbrengen kennis die nog niet aanwezig was binnen Sterkliniek. We worden dus niet in een keurslijf gedwongen men respecteert en accepteert ons anders denken en doen.

Begin augustus zijn we verhuist! Ik hoef niemand uit te leggen wat voor impact een verhuizing heeft......
De nieuwe kliniek is een genot om in te werken. Veel ruimte, eigen parkeerplaats, ideale werksituatie operatiekamer en opvang. Daarnaast een geslaagde uitdaging om een kliniek van binnen gezellig te maken.

Een collega kon haar droom waarmaken als ik toestemming gaf om haar een maand verlof te geven. Een maand vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika met o.a. leeuwen, paarden en andere dieren. Natuurlijk zei ik JA DOEN dat moet je doen!
Ze komt bijna terug met een enorme ervaring, ik heb genoten van haar verslagen maar ben heel blij als ze volgende week weer terug is want één dag vrij in de maand oktober voel ik nu wel.

En ik werd nog even benaderd voor het opzetten van een nieuwe webshop met nog meer er om heen voor dierenartsen. Tja.... leuk maar kost ook wat tijd  ::)

Erwin is benaderd door het blad Onze Hond om artikelen te schrijven. In november wordt het eerste artikel geplaatst.
Richard de Leth van de boeken Oersterk heeft een interview met Erwin geplaatst in zijn recent uitgekomen derde boek. We kennen Richard goed en naast bekende Nederlanders wilde hij heel graag Erwin in zijn boek omdat wij orthomoleculaire geneeskunde kPNI bij dieren implementeren.

CarniVoer vraagt ook zijn tijd en aandacht. Ik vind het niet gepast om hier over uit te wijden op Barfplaats. Wel wil ik kwijt dat ik heel trots ben dat we ook daar niet een dertien in dozijn bedrijf zijn.

Google is uitgegroeid tot een geweldig lieve stabiele huishond en ook nog een zeer goede werkhond. Hij vind nog steeds alles leuk leuk leuk en dát maakt hem zo leuke bijzondere Border Collie.
De bloterikken zijn stabiel lui, makkelijk, knuffelig, grappig, speels en dik de baas over Google  ;D

Ik heb het dus druk en zit gewoon 's avonds vaker met een haak- of breiwerkje op de bank en geen laptop op schoot. Heel bewust dwingen om geestelijk te ontspannen. Ik kijk tussen de bedrijven door even op Barfplaats maar door tijdsgebrek reageer ik een stuk minder. Wel doe ik mijn best om als ik ergens op reageer en daar volgen vragen uit om daar dan antwoord op te geven.
Door Mowgli
#3011042
Wouw! Wat zijn jullie druk zeg! Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Heel begrijpelijk dat je andere prioriteiten hebt en 's avonds blij bent te kunnen ontspannen op de bank. Desalniettemin mis ik je bijdragen best wel hoor!
Ik wens jullie heel veel succes en hoop stiekum dat je toch af en toe nog tijd (en zin!) vindt voorbij te komen en bij te dragen aan het forum  ::) :biggrin2:
#3011211
Ongelooflijk bewonderenswaardig hoe jullie je blijven ontwikkelen, van alles aanpakken en DOEN! Heel begrijpelijk dat je een stap terug doet, voor jezelf kiezen is het allerbeste wat je kunt doen. Ontzettend veel geluk, plezier en succes gewenst bij alles wat jullie ondernemen. (Het lijkt net een afscheid zo  :biggrin2:). Fijn dat het met de honden ook zo lekker gaat en dat Google zich zo mooi heeft ontwikkeld.
Gebruikersavatar
Door Zev
#3011225
Ik ben blij dat ik van jullie tijd en energie kan profiteren als ik weer eens in de praktijk ben. Maar het is ook zeker goed voor jullie om tijd en energie voor jezelf over houden zodat jullie dit werk kunnen voortzetten! Goeie stap Edith!
Door saskia37
#3011272
Ik ben al in de nieuwe praktijk geweest en jeetje wat een ruimte zeg! echt heel mooi, lijkt me voor jullie ook erg lekker werken.
En toch vond ik de oude praktijk toch ook wel wat hebben hoor ;)
Succes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door