Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3008976
Zal ik Liz ff langssturen Kim, dan is meneer S zo om. Lu stuur ik niet langs; dan begint ie er zeker weten never nooit aan  :biggrin2:
koekje schreef: Volgens mij is het een beetje een gekke hond.
Volgens mij heb jij gelijk  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3008977
luka en kira schreef: Goed bekeken! Wat moet je anders op zo'n herfstige dag???  ;)
As we speak; we gaan gauw naar buiten; het is droog ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3008982
Inge en Bono schreef: Zal ik Liz ff langssturen Kim, dan is meneer S zo om. Lu stuur ik niet langs; dan begint ie er zeker weten never nooit aan  :biggrin2:
Als je haar nog terug wil, zou ik haar niet hierheen sturen  :biggrin2:

Wat is er zo vreselijk aan Lu? Gekke honden zouden hier prima passen hoor  :crazy2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3008996
Kim_S schreef: Als je haar nog terug wil, zou ik haar niet hierheen sturen  :biggrin2:

Wat is er zo vreselijk aan Lu? Gekke honden zouden hier prima passen hoor  :crazy2:
*stuurt toch Lu langs :crazy2: :biggrin2:  Oh nee, want die willen we ook weer terug, ehhhhh  overtuig meneer S zelf maar  :P
Weinig vreselijks aan de Loempia, maar zij is zoooooooo overtuigend bull terrier dat je misschien rustig aan wil beginnen met overtuigen dat ze echt heul leuk zijn  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3009056
Inge en Bono schreef: *stuurt toch Lu langs :crazy2: :biggrin2:  Oh nee, want die willen we ook weer terug, ehhhhh  overtuig meneer S zelf maar  :P
Weinig vreselijks aan de Loempia, maar zij is zoooooooo overtuigend bull terrier dat je misschien rustig aan wil beginnen met overtuigen dat ze echt heul leuk zijn  :biggrin2:
Ik blijf ze leuk vinden  :D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3009078
keetje schreef: Je mag Luna ook wel op proef hebben hoor! Ik denk dat je dan nooit meer een BT wil hebben.  :biggrin2:
Try me  :biggrin2:

Ik heb een Hooli, een Max en een Ozzy. Kan vast niet gekker  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door