Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#3004747
Gister hadden we schapendrijf workshop van de BCN, Bisou mocht meedoen en deed het hartstikke netjes bij vreemde schapen :)
Ook Zilver was mee... (dit behoeft korte uitleg: Zilver zou vorige week maandag naar zijn nieuwe huisje gaan, door verschillende omstandigheden ging ik erg twijfelen en heb ik besloten dat hij daar niet heen gaat! Hij is dus opnieuw beschikbaar)  Wat een geweldig makkelijk hondje, niet te geloven! als je hem ergens aan het hek bind zou je hem zo vergeten zo makkelijk is hij :smitten: Hij heeft veel zelfbeheersing, is suuuuper lief en vrolijk, makkelijk, netjes en zo kan ik nog wel een uurtje door gaan.. kortom ik ben gek op hem!
Hij heeft het ook erg netjes gedaan bij de schapen, liep nog voornamelijk achter mij aan  maar vond het erg leuk :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

het arme ventje kreeg nog een kopstoot van een schaap die doorhad dat hij nog niet mans genoeg was.... even een knuffel halen bij het baasje
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

en bisoutje
Afbeelding
Door M@rina
#3004836
Zo hey wat knap van dit kleintje :thumbup:

Wat goed dat je hem bij je houdt als het niet lekker voelt met de toekomstige eigenaar.
Laatst gewijzigd door M@rina op ma 13 okt 2014, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door