Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3004025
Morgen wordt Anique gedekt, hoop ik. De hele bups is loops en zo gek als een deur. 2 keer bloed laten prikken en de test is nieuw. C3 zei de test vrijdag. Als alles volgens plan verloopt, hoop ik rond 14 december een nestje te hebben. Anique is Blue Merle, dus de reu is natuurlijk een Driekleur. Pffff spannend hoor. Ze is nu 3 1/2 jaar dus het mag wel. Duimen jullie mee voor een perfecte dekking ?
Laatst gewijzigd door *Lia* op zo 14 dec 2014, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3004065
De adertjes bij een Sheltie zijn echt maar heel klein. Vrijdag in haar voorpootje was al een kleine ramp. In haar halsje (zonder scheren) ging het beter. En dan heb ik echt te doen met zo'n klein ding, omdat ik graag een nestje wil. Gelukkig voldoende bloed in het buisje.
Door Lizzy
#3004427
En en?? Ik hoop dat er een geslaagde dekking heeft plaats gevonden :-*! Spannend, leuk pupsels van Anique :smitten:
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3007986
Lizzy schreef: En en?? Ik hoop dat er een geslaagde dekking heeft plaats gevonden :-*! Spannend, leuk pupsels van Anique :smitten:
Ja ja, het is goed gegaan. Ze is op 12 en 14 oktober gedekt. Eigenaar reu zei: Als zij pups heeft, denk ik dat er geen vreemde aan hoeft te komen. En daar kan ze zomaar helemaal gelijk in krijgen. Het is echt een klein feeksje ;D , maar wel vreselijk lief en mooi.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3008029
vagebond schreef: Spannend, dat moet wel goed zitten lijkt me........
Gr. Ingrid

Ik hoop het echt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door