Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3000990
Boomer is alle jaren dat ze alleen was een enorme geile doos geweest  :biggrin2:
Op haar gewillige dagen stond ze hijgend en zingend bij de deur, probeerde te ontsnappen en at moeilijk op die dagen.
Nu is ze voor het eerst loops terwijl P er is.
Ze heeft een beetje staan zingen ( absoluut niet vergelijkbaar) , gehijg is uitgebleven en ze eet ook gewoon door.
Het vloeien was wel gestopt en nu weer begonnen zoals het altijd ging.
Herkennen jullie dit? Dat een teef anders loops wordt als ze niet meer alleen is?
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3001003
eelke schreef: Nee. Ze weet nu dat ze de juiste man gevonden heeft. Nu alleen nog op zoek naar de juiste bus verbinding.
;D

Opzich een hele goeie mogelijkheid van haar veranderde gedrag.
Toch ben ik benieuwd of andere mensen dit ook herkennen.
Door K&D
#3001025
Ze reageerden hier erg op elkaar. 8 jaar lang kon ik de klok erop gelijk zetten, maar sinds Dubhe het klokhuis kwijt is, valt Kyrah niet meer te peilen. De laatste loopsheid is ons ontgaan  ??? of die viel precies in onze vakantie... Niets van gemerkt, en geen verliefde buurtreutjes aan de deur, dus ik denk dat het een stille was. Gezien de plaktieten is ze een tikje schijnzwanger, maar niet ernstig. In elk geval minder dan anders.
Door Lizzy
#3001084
Ik heb nooit 1 hond gehad dus ik zou het echt niet weten. Maar ik weet wel dat het met meerdere honden in huis echt standaard gekkenhuis is.... Ze lopen de hele dag op elkaar te rijen :-X
Door Esther Q
#3001087
In de tijd dat Radja nog leefde, onze samoyeed en Luka in huis zaten bij Boef, was het idd een groot rij-feest, met zijn viertjes, terwijl Radja gecastreerd was, maar die deed nog vrolijk mee. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als jouw P eenmaal loops wordt.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3001101
Dat rijden op elkaar deed Boomer wel bij Dommelsch ( op d'r hoofd)
Ze heeft (nog) niet staan rijden op Pippa.
Maar ik vind vooral hard veranderde gedrag bij de gewilligheid zo opmerkelijk.
Het was echt 3 dagen dat je d'r extreem zielig vond en ook extreem irritant  ;D
Door Lizzy
#3001106
MarijeEnBoomer schreef: Dat rijden op elkaar deed Boomer wel bij Dommelsch ( op d'r hoofd)
Ze heeft (nog) niet staan rijden op Pippa.
Maar ik vind vooral hard veranderde gedrag bij de gewilligheid zo opmerkelijk.
Het was echt 3 dagen dat je d'r extreem zielig vond en ook extreem irritant  ;D
Gek he?! Ik heb er ook echt geen verklaring voor! Misschien omdat ze toch algeheel nog beter in haar velletje zit, met een 2de hondje erbij?
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3001108
Ja misschien!
Het lijkt me alleen maar fijner voor d'r dat ze niet zo gek wordt van d'r hormonen dus ben er ook blij mee. Vind het alleen zo raar  ;D
Door DJ_Doerak_Tucker
#3001123
Lizzy schreef: Gek he?! Ik heb er ook echt geen verklaring voor! Misschien omdat ze toch algeheel nog beter in haar velletje zit, met een 2de hondje erbij?
Dat denk ik dus ook, ze heeft veel meer afleiding. Fijn voor jullie en nog fijner voor haar!  :)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3001133
MarijeEnBoomer schreef: Dat rijden op elkaar deed Boomer wel bij Dommelsch ( op d'r hoofd)
Ze heeft (nog) niet staan rijden op Pippa.
Maar ik vind vooral hard veranderde gedrag bij de gewilligheid zo opmerkelijk.
Het was echt 3 dagen dat je d'r extreem zielig vond en ook extreem irritant  ;D
;D ;D ;D
Da's toch gek, aangezien Pippa Dommelsch 2.0 is.

Arme Dompie, (hoofdelijk) verkracht door B. En maar sullig kijken.

Hier was het inderdaad met name gekkenhuis tussen de damesch. Continue rijden en achter elkaar aan piepen.  ::)
Extreem zielig heb ik ze nooit gevonden, extreem irritant inderdaad wel.

Ik heb geen verklaring voor B. Afleiding kan. Verstand komt wellicht met de jaren?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door