Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door san :)
#2995222
Voor t eerst heb ik nu eendenvoetjes in de stocklidroger. Na 36 uur op 50 zat er nog steeds vet onder t velletje. Heb ze daar opengesneden en nog 12 uur gedrogd , nu warmer. Echter komt er nog steeds vet uit. Dus maar weer een ronde aangezet. Gaat dit nog weg?  Wabt ben bang voor schimmel anders.
Door TMG1961
#2996038
Geen idee of je al het vet weg krijgt. Ik bewaar al het gedroogde spul in de vriezer (plakt niet aan elkaar) en haal telkens voor een 3-4 dagen uit de vriezer en bewaar dat in een afgesloten bakje in de koelkast. Nog nooit last gehad van schimmel.
Door orinake
#3000735
eendenvoeten gaan hier gewoon 48u in de droogkast (5kg per keer dus ik wissel de roosters tussendoor) en soms hangt er nog wel wat vett aan, maar hier  gaat het gewoon in een gesloten ikeabak nog nooit schimmel gehad
Gebruikersavatar
Door kiara
#3000760
Ik hier ook in de stockli maar heb je niet de inlegvellen toevallig gebruikt? Dan gaat het ook minder snel
Hier dus ook nooit in de vriezer gewoon in afsluitbare bak wel met bodempje rijst nooit schimmel
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door