Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#2997232
Wat een gezwam vanochtend.  ::)


Afbeelding

Het bewijs is geleverd; boskabouters bestaan echt. Hier de ingang:
Afbeelding

Afbeelding

een heiderupsje doet zich nog even te goed
Afbeelding

en de oude taartjes waren natuurlijk ook mee; ze hoorden wat ritselen in het bos.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2997237
Kim_S schreef: Ik denk hee, een topic voor mij! Maar het gaat over paddestoelen :biggrin2:

Mooie foto's!!!
+1  :biggrin2:
Gave foto's!!
Door K&D
#2997238
Kim_S schreef: Ik denk hee, een topic voor mij! Maar het gaat over paddestoelen :biggrin2:

Mooie foto's!!!
te voorspelbaar... :biggrin2:
Door K&D
#2997267
Deze vond ik ook erg gaaf, maar het is geen gezwam.
Heeft iemand toevallig ergens nog mosdoder? :P
(ik heb familie die Mos heet, en mijn oom kwam een keer grinnikend thuis met een doos ... :biggrin2: )

Afbeelding
Laatst gewijzigd door K&D op zo 28 sep 2014, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2997332
Het lijkt wel nationale ik-sta-in-de-bosjes-en-fotografeer-gezwam-dag? Tijdens de wandeling vanmiddag ook allemaal bosjesmensen met camera gespot.

Autumn is in the air photo!  :)
Door K&D
#2997424
Ja, gelukkig heb ik maar 4 mensen gespot, en veul vogeltjes. Toen ik wegging stond de parkeerplaats ineens vol  ::) Een mountainbiker met een lekke band die ik tegenkwam (sneu hoor... :biggrin2: ) en een stukje meeliep richting auto, vertelde dat het verderop in het bos filefietsen was. Leuk joh! 8)
Door miik
#2997470
Ik heb vandaag ook zwammen gezien....
Heerlijk pasta, met verschillende soorten paddestoelen en wat broccoli, jummie  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door