Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Engel
#2990920
Hallo mijn naam is Engel en we hebben bijna een jaar geleden een hond gekocht nou is mijn vraag hoe het kan dat mijn hond wel eens gewoon omvalt op zijn linkerzij en dan blijft hij even liggen en even later staat hij weer op en dat gebeurt als hij aan het rennen oftewel aan het spelen is en hij is gouw moe dan is hij gewoon doodop wie weet wat ik daaraan moet doen Groetjes Engel
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2992271
Omvallen in de zin van ongecontroleerd Boem? Of omvallen in de zin van zich bewust op zijn zij laten vallen en even uithijgen en dan weer lekker verder?

In dat eerste geval: rap naar de dierenarts. Als het kan filmpje er van maken, dat is vaak erg nuttig.

In het tweede geval: mechels gaan tot het naadje en dan kan het best zijn dat de hond op dat moment het heel erg warm heeft en/of heel erg moe is. Ik zou dan kritisch kijken naar je wat je doet aan beweging en of de hond voldoende rust en koelingsmogelijkheden heeft.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2992451
heeft ie dan een blauwe tong ?
hoe is dan zn tandvlees (kleur)
heeft ie dan sterk verhoogde temperatuur?
hou je bij hoe vaak hij dit doet en onder welke omstandigheden?

gewoon een paar vraagjes  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door