Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#2986791
Een Spaanse vriendin van mij heeft voor mij 2 potten biologische koudgelagen honing meegenomen! Koninginnen honing noemt zij dit! Maar mijn god,wat is dit lekkere honing,niet te zoet en heerlijk van smaak! En dat voor €10,- per kilo!! De honing komt van allerlei bloemen,dus niet speciaal tijmhoning enzo!

Wilde dit ff delen ;) met jullie!
Door M@rina
#2986819
Ow wat lekkerrrrrrrrrr.

Ik heb hier in Frankrijk een paar potten koudgeslagen honing gekocht, Miel de forret (woudhoning), acaciahoning en een proefpakket bloemen en bramenhoning. De acicia is vururkuluk net als de miel de forret, die gaat al in de thee.
Het was wel wat duurder dan de jouwe  ;)
Gebruikersavatar
Door Radja
#2986836
Die van jouw klinken ook echt heerlijk! Bramenhoning ken ik niet! Acacia wel,is idd fantastisch! Jammie! Maar met onze honing proef je gewoon het verschil met de goedkopere honing! Ook met de biologische van de Tuinen,ook lekker,maar niet zo als die van ons ;)!
Door K&D
#2986900
hier in de buurt ook een imker met koudgeslagen honing. Superlekker. Op vakantie een pot tijmhoning meegenomen. Ook superlekker. Niet te vergelijken met de zooi uit de supermarkt. In het voorjaar gaan we weer richting Alicante. Ik zal dan eens opletten of ik honing tegenkom op marktjes en zo. :) Thanks voor de tip.
Door sella
#2986991
Ik haal gewoon seizoenshoning bij de imker die het koudslingert. Ik heb werkelijk nog nooit bij de tuinen honing gehaald.
Wel vroeguh honing uit de super gegeten, maar dat is al lang geleden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door