Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2965134
Hier op deze foto was ikke Noa 11 jaar geworden . En toen hebben die oom en tante van de stichting waar ik bij vandaan kom een feessie voor mij gebouwd  :D 8)
Omdat ik al 11 jaar was geworden , en ..... omdat ik de langstlevende en oudste  herplaatser ben .
Ik heb toen cadeautjes gekregen , allemaal jammie . Mijn butler had doorgegeven wat ikke zoal nas zeg maar  ::)
En ik kreeg een soort kleedje om net als Koning Alexander weleens aanheeft
En zoiets krijg je alleen om als je heul belangrijk bent
Er werd toen gezegd , nou Noa je bent nu toch wel een hele oude dame hoor
Maar ik ben ook nog 12 geworden , en over een paar weken word ik 13 jaar
Maar ik heb nog iets te vieren hoor  :D Ik woon 6,5 jaar bij mijn nieuwe baasjes
En toen ze mij adopteerden dachten ze , nou .... Noa is 6,5 jaar oud . Als ze nog eens 2 a 2,5 jaar bij ons woont
Maar ikke heb er dus aardig wat jaartjes aan vastgeplakt . En nu ben ik bij hunnie al net zolang als bij mijn vorige baas
En dat kosthuis hier bevalt me prima  :D Ik ben in een 4 sterren restaurant terechtgekomen
Ik wist niet dat er zulk lekker eten bestond , bij mijn vorige baas kreeg ik brokken uit de supermarkt  >:(
En nu krijg ik elke dag wat anders te bikken . Toen ikke jonger was deed ik alles zelf . En ik leefde me heulemaal uit op lekkere ribbetjes en bloederige haas
En dan nam ik heul stiekum een restje mee tussen mijn tenen , en dat wreef ik lekker uit op mijn nest
En nu ik een oude taart ben geworden helpt mijn hofhouding een handje . Ze hebben zo,n mepding en een schaar en dan hoef ik niet zo hard meer te werken
En ik heb mijn eigen Rolls - Royce en ik ga nog overal mee naar toe
Maar nou zat ikke zelf te denken om er maar een feestmaand van te maken  ::) Mijn 6,5 jarig jubileum en dan tot aan mijn verjaardag elke dag even iets feestelijks
Dat mot toch wel kunnen  ::)

Ja , lieve Noa . We gaan je nog even extra verwennen  :-* :-* :-* :-* We hopen dat je er nog een tijdje bent . Maar of je de 14 jaar ook nog gaat halen , en nog een jaar bij ons zal wonen ......
We genieten van elke maand , elke week , elke dag . Wetende dat je voor jouw ras eigenlijk al in je reserve tijd bent aangekomen .
We hadden echt nooit gedacht dat je nog zolang bij ons zou zijn

Afbeelding
Door fransbulletje
#2965239
Gefeliciteerd met deze mijlpaal  :-*
En iedere dag tot aan je verjaardag wat feestelijks lijkt mij een heel goed idee, vooral als wij daar ook van mee mogen genieten.
Jouw verhaaltjes maken de dag altijd goed.
Helel dikke knuffel voor je  :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door