Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2962200
toch maar even in de groep gooien....in het nest ook af en toe gezien dat de pups: zowel reutjes als teefjes op grotere knuffels die ik er als ze pup en nog bij de moeder zijn altijd bij heb liggen, geneigd zijn te gaan rijden ( dominantie of seksuele ontwikkeling whatever ) nu is het voor mij lang geleden dat ik een jonge reu - nadat deze dus het nest verlaten had in huis had en toen had ik idd nog grote knuffels in huis waar ze mee konden spelen, nu haal ik als de pup hier is ( of bij Ruby nadat broertjes weg waren ) de grote knuffels en speeltjes ueberhaupt weg, zorg dat ze iets te kauwen hebben of heb een speeltje a la flostouwtje of balletje over en dan zie je dit sowieso niet, maar moet je iets met dit rijden van de pup dus als ze zeg maar 9, 10 weken oud zijn of evt. in later stadium doen als je die knuffels wel hebt liggen? Jullie ervaringen graag, hartstikke bedankt
#2962266
Ik weet het eigenlijk niet, ik kan me het niet meer herinneren  :o
En zo lang geleden is het toch niet dat ik een puppie had....?

Ik denk dat we het gewoon voorkomen hebben. In eerste instantie niks weggehaald, als hij ging rijden gewoon datgene even weggehaald.. Mijn ouders hadden een hondje dat elke avond op zijn mand zat te rijden, ik heb vooraf bedacht dat ik dat met mijn eigen hond gewoon niet wil hebben. Niet echt problemen mee gehad, anders had ik het wel onthouden  ;)
#2963345
toch nog een reactie hier. Inmiddels meerdere mensen nagevraagd en wel een beeld gekregen van hoe ik het zou aanpakken. Indien gedrag zich voordoet grote knuffel verwijderen en zorgen dat pup andere speeltjes, dingen heeft om op te kauwen of zich mee bezig te houden - lijkt me niet interessant op flostouw of nylonbone of rubberballetje....
#2964828
Scott heeft hier sinds zn puptijd een kussentje waarop hij rijdt. Verder rijdt hij nergens op, ook niet op teefjes of zo. Wel eens nagevraagd bij  GT waarom hij dit doet, hoeft dus niet perse dominantie of seksueel te zijn maar is ook voor ontladen van spanning. Valt ons inderdaad op dat Scott het vooral doet als we een (voor hem) inspannende dag hebben gehad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door