Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Yessica55
#2959443
Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier op het forum en we zijn net begonnen met KVV voeren.  Wij zijn Hans en Hannie en onze herderdame Maxine.
Maxine is een duitse herder van 6 jaar...sinds 1 maart gepensioneerd als geleidehond en heeft bij ons haar gouden mandje. Omdat Maxime EPI heeft (reden van de vroege pensionering) gebruikte de vroegere cliënt medicijnen(tryplase) en speciaal voer ( royal canin gastro sensitive) Wij waren met dit niet zo gelukkig....Maxime had nog heel vaak diarree en poepte vaak wel 3 of 4 keer per dag grote oppers halfvaste poep. Ook hadden we het idee dat ze steeds magerder werdt. (Meer beweging  ;) ) Kortom we zijn gaan lezen......en googlen en lezen. Zo vonden we een oplossing die ons steeds meer aantrok. KVV  gaan voeren samen met het Barfmenu pancreas ( Tinlo) Sinds 8 juli voeren we dat en hoera ;D...ons Maxje poept nog maar 1 of 2 keer per dag.. het zijn vaste drolletjes en we denken dat ze inderdaad wat aankomt. We gebruiken ook geen medicijnen meer. Tot nu toe gebruiken we Barfmenu van Tinlo (verschillende samenstellingen) en uiteraard 250 gr pancreasmenu per dag. Zijn er nog waardevolle aanvullingen op dit menu? Andere KVV merken misschien ?
Door Yessica55
#2960857
Toch niet leuk als je voorsteld met zo'n uitgebreid bericht en niemand reageerd.... verder geen EPI honden hier ????
Door Ruisje
#2960910
Volgens mij wordt er meestal in de Bar-plaats voorgesteld en zien de meeste mensen het bericht hier niet.
Maar... van harte welkom!! :)
Volgens mij zijn hier wel wat mensen die een hond (of kat) met EPI hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door