Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Spanielgek
#292066
Na een aantal jaren Metacam voor Esther gebruikt te hebben,ben ik daar een maand of 4 geleden mee gestopt door alle negatiefe verhalen.Ik geef haar nu Primeval ,maar constateer dat ze soms nog wel eens pijn heeft.Nu wilde ik er Duivelsklaauw bij geven ,maar hier is geen natuurwinkel in de buurt.
Weten jullie een site waar ik dit kan bestellen?
Bedankt
Door ikke
#292080
Ik heb ook een tijdje duivelsklauw gebruikt.
Omdat onze hond hier niet op reageert ben ik er mee gestopt.
Ik heb dus nog een flacon van 1 ltr. NAF Devil's Relief staan van de Paardendrogist.
Er zit denk ik nog wel een 700 cl. in
Als je belangstelling heb kun je dit wel van mij overnemen voor € 12.50
Ik woon in Delfzijl.

ps. In Groningen zit in de Nieuweweg een Natuurwinkel
Door casangio
#295588
Anna2 schreef: Ik heb ook een tijdje duivelsklauw gebruikt.
Omdat onze hond hier niet op reageert ben ik er mee gestopt.
Ik heb dus nog een flacon van 1 ltr. NAF Devil's Relief staan van de Paardendrogist.
Er zit denk ik nog wel een 700 cl. in
Als je belangstelling heb kun je dit wel van mij overnemen voor € 12.50
Ik woon in Delfzijl.


ps. In Groningen zit in de Nieuweweg een Natuurwinkel
En wat geblruikt je hond nu
Laatst gewijzigd door casangio op di 05 apr 2005, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Spanielgek
#295657
Anna2 ,heel aardig aangeboden,maar ik heb gisteren bij de 'dierendrogist'het middel Locomotion besteld,dat zijn chinese kruiden,even kijken hoe Esther hier op reageerd.
Door casangio
#297018
Spanielgek schreef: Anna2 ,heel aardig aangeboden,maar ik heb gisteren bij de 'dierendrogist'het middel Locomotion besteld,dat zijn chinese kruiden,even kijken hoe Esther hier op reageerd.
Het kan goed helpen en het kan niet helpen.
Heb het zelf ook in huis gehaald. Bij de ene hond hielp het als een tierelier en bij de andere doet het totaal niets.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#297172
De Groene Os heeft harpagophytum/boswelia complex voor dit doel. Moet je alleen een verkooppunt in de buurt zoeken.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door