Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2944480
Omdat de meneer, eenmaal thuis, zowat altijd met de laptop op schoot zit, en ik praktisch scheel word van het kleine telefoonschermpje, vraag ik mij af; is dit wat? Ik weet niks van tablets hun mogelijkheden en vereisten voor bepaalde zaken. Voor mij zou het ding vooral zijn om te fb-en en om BP te lezen....
Specificaties Tablet:
• Tablet afmetingen: 182 x 112 x 11 mm
• Kleur: Zwart en wit
• CPU: Dual-Core ATM7021 1,5 GHZ
• OS: Android 4.4 KitKat
• Geheugen: 512 MB DDR3
• NAND Flash: 8GB (OPT)
• TFT Monitor: 7’’ Capative Touch Screen met Five-POINT touch 16:9 Resolutie: 800 x 480
• Audio: Stereo Audio Out X1 and Earphone Out X1; Microphone in X1
• I/O: Standard microphone and earphone interface, DC In, Mic In, 1 USB 2.0 Host
• Built in Camera: Built in 0.3 Megapixel camera (voor- en achterkant)
• Battery: Aptitude Li-battery, Video playing is 2-3 hours
• Power Adapter: Input: 100-240 VAC 50-60 Hz, Output 5V 2A
• Application S/W: Google Play Store, Android Market, Facebook, Skype, Twitter, QQ, etc.
• Video: MP4/MKV/PMP/MPEG 2.3.4/SP/AVI(XVID,H.263,DIVX)/Flash11.1/3GP/RMVB, All video format
• Port: Support TF card and USB 2.0 High-Speed
• G-Sensor: Full support
• 3G Function: Support external 3G
• Net/Wifi:Built in 802.11 b/g Wifi and support 10-100M Ethernet Access
• GPS

Inhoud van de doos:
• Tablet
• USB-kabel - USB micro
• USB On-The-Go-kabel
• Gebruikershandleiding
• Standaard lader (Europees)
Prijs zou zijn €59,95, kan ik mij hieraan een buil vallen?
Door Ruisje
#2944491
Zelf heb ik een iPad en geen ervaring met andere tablets, maar voor facebook en BP, surfen en email heb je niet zoveel nodig hoor. Ik weet niet wat voor merk het is, maar voor 60 euro kun je er volgens mij geen buil aan vallen ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2944506
Foto's die je ermee maakt zijn geen kwaliteit.
Resolutie is laag maar voor BP of fb heb je volgens mij geen hoge resolutie nodig.

Geheugen is uit te breiden. Mijn tablet heeft volgens mij 16 GB en heb er best veel apps op staan ;-)

Voor 60 euro zal je je er geen buil aan vallen maar je mag er ook niet al te veel van verwachten ;-)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2944512
Resolutie heeft met beeld te maken, toch?  :-[
Met 16Gb sdkaart zou hij komen op(incl verzendkosten) €85,70....
Door K&D
#2944547
Ik heb een Asus memo pad. Die past precies in mijn handtas en is prettiger wat lezen e.d. betreft dan ut mobieltje.
Ik ben er erg tevreden over. Ook omdat het ding niet zo belachelijk duur is.
Digitaal in 3 formaten...pc, tablet en mobiel. Hoezo overdaad... ::) :-[
Gewoon bij de ... ik krijg het bijna de strot niet uit, ik lijk wel gek... :crazy2:...M...Med....Mediamarkt. :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2944552
Het probleem van goedkope tablets : slechte wifi en slecht touchscreen. Slechter leesbaar en slechter reagerend. En wifi raakt in de war als er meerdere wifi's in de buurt zijn en dat is al gauw.
Laat die 2 dingen nou datgene zijn waar je je het allermeest aan zult gaan ergeren.
Ik heb er ook ooit naar zitten kijken en heb een duurdere gekocht, oo niet de duurste prijsklasse.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2944558
Ow.... dan wordt goedkoop al gauw duurkoop natuurlijk.... (want dan ben ik zo gewend aan een tablet dat ik een betere wil)
Zucht  ;) toch maar eens verder in verdiepen verder dan, zonde anders....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2944582
Inge en Bono schreef: Resolutie heeft met beeld te maken, toch?  :-[
Met 16Gb sdkaart zou hij komen op(incl verzendkosten) €85,70....
Resolutie heeft inderdaad te maken met de scherpte van het beeld (net als met een TV, een HD TV heeft een hogere resolutie dan een HD ready TV en daardoor dus een scherper beeld).

Hier trouwens lijstje waar je op moet letten bij tablet ;-) http://www.vergelijk.nl/tablet_pc/produ ... meen_info/
Door K&D
#2944583
Ik heb  DEZE
In de winkel is ie voordeliger dan online. Mooi scherp beeld, geen wifi problemen. Alleen de camera is matig, maar daarvoor heb ik dan wel weer m'n Sumsing d'bieltje.
Laatst gewijzigd door K&D op vr 20 jun 2014, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hannabelgje
#2944585
Mijn pa had ook een goedkope en was niet fijn. Inderdaad een slecht touchscreen. Nu hebben we allebei de asus memopad en die zijn zo ontzettend fijn! Echt heel duur zijn die ook niet.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2944593
Ik heb me ook laten verleiden tot het kopen van een goedkope tablet. Volgens mij zelfs via groupdeal.

Inmiddels ligt hij meer in de la dan dat hij gebruikt wordt...

Leek leuk en aardig, zo op het eerste gezicht.

Pluspunten:
- niet te zwaar
- niet te duur

Minpunten:
- batterij is heel snel leeg
- scherm is niet altijd duidelijk
- opstarten duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaang
- reageert traag
- touchscreen niet accuraat

Ik zou even doorsparen...
Laatst gewijzigd door Ronald op vr 20 jun 2014, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2944610
Ik ben inmiddels al 1,5 jaar erg blij met mijn Nexus 7, mijn vriend blij met de Nexus 10.
Ik vind de 7 handzamer met zijn 7 inch scherm.
Wanneer je uitgebreid filmpjes wilt kijken kan je beter voor 10 inch gaan ;-)
Ga ook vooral naar winkel toe en probeer daar uit hoe de tablet reageert en in de hand ligt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door