Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#2922078
geen goede  combinatie....  :-\


Senta heeft tot nu toe nog niet echt mogen kennis maken met hope,  simpelweg omdat ik Senta niet vertrouw met kleine dieren.
Volwassen honden van een klein ras gaat goed, maar konijnen , eenden katten  en zo,  worden door Senta gezien als een prooi die bejaagd moet worden tot  de dood. :'(

vanmiddag wilde ik Senta  kennis laten maken met Hope,  maar Senta wilde happen  :'(
Ik  was erop voorbereid, dus Hope was op tijd in veiligheid, maar  in een onbewaakt ogenblik kan het dus goed fout gaan.

Hoe nu verder?  het zal toch voor alle partijen een beetje leuk moeten blijven ....
Wie heeft tips  hoe dat aan te pakken?
Door K&D
#2922091
Hoe valt dat nou te raden met dat onderschrift. Mijn zeef onthoud dat niet hoor...of houden jullie er excelletjes op na... :P
Gebruikersavatar
Door nova
#2922092
K&D schreef: Hope is een konijn?
Kim_S schreef: Ojee...  :biggrin2:
Duiken K&D!

:sofa:
>:( >::
Hope is mijn puppekind van Diva  ::)
Door K&D
#2922096
okee, okee, pup formaat konijn... :biggrin2: Ik heb een goed excuus want ik ben op vakantie geweest. :biggrin2:

Lastig ja, bij zo'n frummel.  :-\ Soms duurt het even, niet alle honden vinden pups gelijk leuk.
Door DJ_Doerak_Tucker
#2922115
Gescheiden houden en met hekjes werken zodat ze wel bij elkaar zijn maar niet aan elkaar opgedrongen worden zeg maar. Uiteindelijk zal Senta vast wel toenadering zoeken als ze door heeft dat het veilig is. Zo krijgt Hope in ieder geval geen slechte ervaring. Alleen bij elkaar doen als jij volledig de controle hebt. Het heeft vaak tijd nodig, hier ook één die het totaal niets eens was met de komst van een pup, is goed gekomen na heel wat ellende.
Door Envie
#2922122
OOOOooooow  :o dit moet ik niet lezen.....morgen komt mijn puppekind !! Ik ga ze voorzichtig kennis laten maken op onbekend terrein, en daarna gaat pup in de puppenren in de woonkeuken. Ik ga Collin vertellen dat hij het allerbelangrijkste voor mij blijft, en of hij mij wil helpen met de opvoeding  :P Over het algemeen kan Collin goed overweg met andere teefjes, en bij pupjes is hij ook wel rustig. Maar een pup in huis is toch wat anders........ en dus lees ik hier verders ook maar even mee.
Door renate1985
#2922330
Bij ons ging het in het begin ook niet goed tussen Ghost en Basco. We hebben ze het eerste jaar apart van elkaar gehouden en daarna onder begeleiding van een gt samen gedaan. Ze zijn daarna de grootste vrienden geworden gelukkig.

Misschien apart laten van elkaar tot Hope wat groter is?
Ik weet dat het geen ideale situatie was maar uiteindelijk is het wel helemaal goed gekomen. Hoop dat het bij jullie ook helemaal goed gaat komen  :-*
Gebruikersavatar
Door choopy
#2922364
Mijn oudste teef Djilly was een echte bitch naar pups, maar ook naar andere honden.
Bij haar duurde het echt een paar maanden tot half jaar voordat ze een nieuw roedellid accepteerde.
Tot die tijd was het uit elkaar houden of heel goed opletten.
Zodra het nieuwe roedellid geaccepteerd was, dan ging ze door het vuur voor ze.
Door Lil
#2922404
Envie schreef: Vertel......kan ook voor anderen nuttig zijn  ::)
Als ik dat met platte tekst kon uitleggen, had ik dat al lang gedaan.  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door