Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sphynxlover
#2920521
Tico is bijna 14 jaar en ik merk dat ie het 's nachts op de camping het snel koud heeft. We hebben een vlondervloer en zetten 's nachts de kachel aan.
Maar de andere honden vinden het te warm en gaan dus bewust op de koudste plek liggen.
Tico is dan zo eigenwijs om daar ook te gaan liggen. Dus lijkt het mij een goed idee om hem 's nachts een warme jas oid aan te trekken.
Alleen weet ik niet of hij dit accepteert.
Dus mijn vraag is, wie heeft er nog een oud dekje liggen om uit te proberen?
Zijn rugmaat is ca 68 cm. Wil deze best voor een klein prijsje overnemen.
Of hebben jullie andere suggesties?
Ik heb al een oude trui geprobeerd maar die slobbert heel snel en dan wurmt hij zich eruit.
Gebruikersavatar
Door galgo
#2920749
Heb geen jas van dat formaat, maar probeer het anders eerst eens met een oude fleecedeken. Knoop in de voorkant leggen en met een reep stof om zijn rug heen (vlak voor zijn piemel) vastmaken.
Als hij dat accepteert zal hij een jas ook wel accepteren. Een trui stappen ze zo uit.
Gebruikersavatar
Door sphynxlover
#2920759
galgo schreef: Heb geen jas van dat formaat, maar probeer het anders eerst eens met een oude fleecedeken. Knoop in de voorkant leggen en met een reep stof om zijn rug heen (vlak voor zijn piemel) vastmaken.
Als hij dat accepteert zal hij een jas ook wel accepteren. Een trui stappen ze zo uit.
Ik heb dat ook al geprobeerd. Maar de hond ging rollen en raakte met de plaid in de knup.
Het lijkt wel of hij zich schaamt om iets aan te hebben. Want als hij gedouch is en ik leg een badhanddoek over hem heen laat ie het wel een tijdje zo
Gebruikersavatar
Door sphynxlover
#2920865
luka en kira schreef: Misschien is dit wat voor je?
http://www.miniinthebox.com/nl/waterdic ... 72511.html
Ik had daar ook gekeken en was eerst heel enthousiast. Tot ik er achter kwam dat het om kleine jasjes gaat voor heel kleine  honden. Xl is daar rugmaat  46 cm
Als ik dan toch een grotere zie betaal ik ca 30 euro. Begrijp me niet verkeerd, ik wil dit best uitgeven als ik weet dat ik Tico hier een plezier mee doe. Maar dat wil ik dus uitproberen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door