Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Monique77
#2918479
Daan heeft tegenwoordig dat hij zijn karkas/vlees binnen een half uur weer uitspuugt (en weer opeet) als er kogeltjes in het karkas/vlees zitten.
Het viel me op sinds ik weer geschoten ganzen geef, die komen er altijd weer uit, en dan nadat hij het weer opgegeten heeft vind ik wat verloren kogeltjes op de grond.

Kan het zijn dat Daan zijn lichaam iets "vreemds" in het vlees aantreft, en het er daarom uit gooit binnen een half uur, of is dat een gekke gedachte ?

Nogmaals, hij eet het erna gewoon zelf weer op, maar het viel me op dat ik dacht, ik vraag het eens even of meer mensen die herkennen  :)
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2918742
winni schreef: Ziva doet precies hetzelfde als Daan. Maar zij is helemaal niet gulzig. Het zal toch met die kogeltjes te maken hebben.
Precies, want bv konijn gaat een stuk sneller naar binnen en die spuugt hij er nooit uit

Grappig om te lezen dat jullie honden het ook doen ... Is Daan toch niet zo apart als ik dacht  :D
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2919265
Diza kan  na een uur  of 5 (soms wat langer) ook hazenbout eruit gooien. Dat doet ze alleen bij dit vlees.
Daar zitten ook kogeltjes in.
Hazenkarkas houdt ze keurig binnen.
Ik stop dus met hazenbout geven (ze krijgt rond 18.00 uur te eten, slaapt naast me op de grond . . . . .  tel uit je winst  ;)).
Gebruikersavatar
Door winni
#2919281
Monique77 schreef: Precies, want bv konijn gaat een stuk sneller naar binnen en die spuugt hij er nooit uit
Grappig om te lezen dat jullie honden het ook doen ... Is Daan toch niet zo apart als ik dacht  :D
:) En we weten meteen waar het door komt. ;)
Ze deed het bij mij vorige week ook bij een hazenbout.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door