Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ike
#2914606
Gezien ik een leek ben op dit gebied dacht ik hier maar even raad te vragen  :)
Ik ben eigenlijk op zoek naar een agenda (app) waarbij als je iets invult op bv je IPhone
het ook gelijk op de IPad staat, bestaat zoiets of moet je het altijd op beide apart invullen?
Zag wel een app die via Google werkt maar dan moet je Google toegang geven tot je email en nog meer dingen, ben daar altijd een beetje huiverig voor, of ben ik te voorzichtig?
Gebruikersavatar
Door pike
#2914632
Ben ook een leek, maar wat ik hier in de agenda zet op de Mac staat automatisch ook in de iPad(2) en omgekeerd. Niks geen appjes, op beide staat standaard al een agenda. Neem aan dat het dan met de iPhone ook zo gaat  :-\
Gebruikersavatar
Door Radja
#2914650
Ik vul mijn agenda op de Ipad of Iphone in,is gewoon de standaard agenda die op beide staan. En als ik het op de 1 invul staat het ook op de ander. Das reuze makkelijk en werkt prima. Ik heb beide via Icloud verbonden( optie agenda wel aanzetten) werkt ook voor contacten en mail.
Door El_Kato
#2914760
Wanneer de apparaten via Icloud met elkaar verbonden zijn synchroniseerd alles met elkaar, als het aanstaat zeg maar. Hoe het precies werkt weet ik niet mijn vriend heeft dat allemaal geregeld maar het gaat via de cloud in iedergeval  ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2915067
En dat je koudwatervrees hebt van Google, is natuurlijk te begrijpen. Maar Apple doet hetzelfde met alles wat met een i- begint en Microsoft doet het met zijn "cloud". Linksom of rechtsom, als je een apparaat van een bepaald merk hebt, waarbij je een account nodig hebt om in de app-store te komen, staan je gegevens bekend bij één van de drie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door