Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2907617
Pffff... Alles gaat goed hier, alleen groentemix blijft moeilijk bij mij (voornamelijk ook omdat ik dat te weinig voer, zo moeilijk om het 'lekker' te maken...)
Ik gebruik de schillen en kontjes van asperges altijd voor soep, kan ik de schillen na het koken nog door de groentemix draaien, of zal ik een paar 'kontjes' als soepvulling opofferen aan de hond?
Door Lil
#2907673
Schillen zou ik niet geven. Ik geef ze wel asperges. Offer altijd 2 stuks op aan de honden of zoals laatst toen waren ze allemaal te lang om in de aspergepan te passen. Toen heb ik alle eindstukjes die ik heb afgesneden om de asperges passend in de pan te krijgen meegekookt en aan de dieren gegeven. Zalig vinden ze het.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2907714
Okeej, dan worden het dus de uiteindjes, ik hoop maar dat-ie het zalig vindt.. Werd tijd dat-ie groente leerde eten  :P
Door Ruisje
#2907778
Asperges doe ik niet door de groentenmix. Wij wonen in het land van het "witte goud" ;) dus als wij asperges eten krijgen de honden ook (gekookt). Gewoon zo'n heerlijke stengel geprakt door het vlees :)
Door Lil
#2907848
Ruisje schreef: Asperges doe ik niet door de groentenmix. Wij wonen in het land van het "witte goud" ;) dus als wij asperges eten krijgen de honden ook (gekookt). Gewoon zo'n heerlijke stengel geprakt door het vlees :)
Zeg toch dat ik ze had meegekookt. Een van de weinige dingen die ze lekker vinden haha. Ze zijn lekker goedkoop dit jaar en mooi.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door