Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lexus-me
#2886715
Op een of andere manier heb ik het idee dat titeren best prijzig is??

Kunnen jullie een indicatie geven wat het jullie heeft gekost??
Door Lexus-me
#2886748
Thanks,

Ik was vanmiddag hier bij de dierenkliniek geweest om te vragen of zij het doen en wat het kost....

Daar viel ik stijl van achterover nml. €240,00.. :o

Maar dit zijn gelukkig heeeeeel andere prijzen  8)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2886785
Lexus-me schreef: Thanks,

Ik was vanmiddag hier bij de dierenkliniek geweest om te vragen of zij het doen en wat het kost....

Daar viel ik stijl van achterover nml. €240,00.. :o

Maar dit zijn gelukkig heeeeeel andere prijzen  8)
Jouw kliniek heeft dan niet de vaccicheck in huis en stuurt het bloedsample dan op naar een lab. En dan kost het zo'n €80,- per ziekte.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2886837
Wat Angelique zegt, met de VacciCheck zijn het andere prijzen.
Vanaf 5 honden en meer, €36,- per hond. Bij minder honden €52,- voor de eerste hond en €36,- voor de tweede. Althans, dat is de informatie die ik vorige week kreeg.  :)
Door Annemarie Rijnveld
#2886952
Angelique schreef: Jouw kliniek heeft dan niet de vaccicheck in huis en stuurt het bloedsample dan op naar een lab. En dan kost het zo'n €80,- per ziekte.
jullie boffen in Nederland, in Italie kost het met de Vaccicheck€ 150 !!! Per hond.....
Door TMG1961
#2887067
Ik had gisteren hier aan een DA gevraagd of ie het deed. Het kon wel maar hij moest het opsturen en hij vertelde ook nog dat je het moest vergelijken met een apk keuring van de auto..was een moment opname en het kon best zijn dat de waardes 2 maanden later veel te laag waren.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door