Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2886023
Mijn EHBO-voorraad begint langzaam op te raken (gelukkig door eigen gebruik en niet door de honden). Nu wilde ik het weer gaan aanvullen, maar ben ik eigenlijk benieuwd wat jullie allemaal standaard hebben liggen? Van huis tuin en keuken middeltjes, tot wondverzorging, tot benodigdheden, tot ? Misschien hebben jullie nog handige dingen waar ik niet aan gedacht heb.
#2886033
Pleisters, betadinezalf, honing, oogdruppeltjes (gewoon zout water), flamezine (ben ik grootverbruiker van), hechtstrips, steriele gaasjes, 5cm verband en plakverband om te fixeren bij verstuikingen.

Wel genoeg toch? Ik leef in elk geval nog  :D
Door fransbulletje
#2886067
Betadinezalf, honingzalf, gaasjes, verbandrolletjes, petflex kleefverband, Traumeel, Opthosan oogzalf, Cavasanoogzalf, Metacam, Okugest, McSamuel Wervel H, Traumeel, Puur Oor, Dermieloordruppels, Nisyleen VSM...dat was het wel geloof ik.
#2886114
TessaThomas schreef: Haha, ik denk het wel!

Alleen ik gok dat deze wel gesloten kan worden. Ik had net gezocht en niks handigs gevonden (ik ben niet goed met die zoekfunctie), maar nu al meerdere topics waar precies hetzelfde gevraagd wordt  :-[ Sorry modjes
Geef niks hoor :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door