Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Laydio
#2874927
Hallo, Ik ben sinds twee weken bezig met een eliminatie dieet. Hij krijgt alleen Tinlo Barfmenu Konijn. Mijn hond had een kapotte snuit en hele dikke kapotte voetzolen. Omdat het zo erg was dat we het niet redden zonder antibiotica en prednison heeft hij dat gehad. Nu wil ik hem Probiotica geven, maar mag dat bij een eliminatie dieet.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2875122
Dat kan je doen, maar dan pas als "diersoort" gaan elimineren.
En aangezien hij alleen konijn krijgt zou ik eerst voor meer soorten vlees gaan, en dan pas probiotica er bij.
Door eelke
#2875148
Ik zou het ook niet doen, maar ik jou ook de termijn van je eerste diersoort nog wat verlengen. Want alsnog geldt, als het nu beter of slechter gaat, ligt dat dan aan de medicatie of aan het konijn? Als je dus had gedacht 6 weken konijn te geven zou ik er nu even 8 weken van maken.

Bij elimineren geld echt; alles moet je apart elimineren. Eigenlijk zelfs ook schoonmaakmiddelen, wasmiddel, even geen nieuw hondenkussen kopen.
Gebruikersavatar
Door Laydio
#2875269
Dank jullie wel voor de antwoorden. :thumbsupup: Normaal geef ik mijn honden probiotica na antibiotica, maar nu dan dus maar niet. Ga in ieder geval 6-8 weken alleen konijn geven en dan zie ik verder.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door