Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
#2873941
Heeft iemand nog tips? Na eerst gestart te zijn met okugest voor een week, ben ik daarna toch overgestapt op de finidiar. Maar hij blijft de diarree houden. Ik begin bijna te denken aan panacur. Hij is verder levendig speels druk en groeit nog steeds goed door. Weegt inmiddels nu ruim 3 kg en is nu 5,5 maand oud.

Ok zat ik aan dit te denken:

http://www.dierendokter.nl/contents/nl/ ... ieren.html

Heeft iemand ervaring met deze webshop en ervaring met deze produkten?

Als echt niks werkt ga ik het laten testen. Verder heeft niemand anders ergens last van.
Door Mowgli
#2873944
[quote author=lightning link=topic=120564.msg2873941#msg2873941 date=1392384558

Heeft iemand ervaring met deze webshop en ervaring met deze produkten?
[/quote]MIjn schoonouders hebben zeer goede ervaring met deze webshop en ook met de customer care.
Hun oude opa hond Rocky heeft ernstige artrose, de da kon niet meer verderhelpen, de medicijnen die hij kreeg hielpen niets. Ze waren bijna zo ver Rocky in te laten slapen. Mijn schoonmoeder heeft toen nog een weekend lang naar informatie gezocht en kwam bij dierendokter.nl uit. Ze heeft gebeld en Rocky's conditie uitgelegd. Aan de hand hiervan heeft ze kruiden toegestuurd gekregen. Binnen een dag ging het Rocky al beter. Door die kruiden heeft hij geen pijn meer en loopt hij veel soepeler.
Na een week werd mijn schoonmoeder door de beheerster van de webshop opgebeld omdat zij wilde navragen hoe het met Rocky ging.
Pikant detail: Mijn schoonmoeder heeft wat reumatische klachten; zij neemt deze kruiden ook waardoor ook haar klachten verminderen.

Barfplaats wordt gesponsord door