Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Snapper
#2871953
Goeiedag,
ik ben Nancy en nieuw hier op het forum.
Wij hebben 2 honden, een bordeauxdog, Tyson, van bijna 5 en een jack russell, Balou, van 13 jaar.
We hebben een probleem met ons Baloutje. Zij heeft een paar grote problemen, nl haar lever en
heupen. Ze heeft een vergrote lever en verhoogde leverwaarden, weten niet wat de oorzaak is
We moeten eerst kijken of we haar leverwaarden naar beneden kunnen krijgen voor ze aan haar
heupen geopereerd kan worden.
Ik heb me al ingelezen in wat voor voeding ze moet krijgen en daarbij krijgt ze mariadistel en
artisjok. Nu wil ik graag weten welk merk kvv het beste is voor haar. Dus niet zo veel vet en
orgaanvlees en ook dat de verhouding vlees en botten goed is.
Alvast bedankt voor jullie respons..
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2872835
Geen idee welke kvv daar aan zou voldoen(ben dan ook niet thuis in kvv  ;) ) Maar ik zou kiezen voor zelf samenstellen; dan weet je precies wat je geeft, welke kwaliteit, welke verhouding  :)
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2873054
[quote="Inge en Bono"]
Geen idee welke kvv daar aan zou voldoen(ben dan ook niet thuis in kvv  ;) ) Maar ik zou kiezen voor zelf samenstellen; dan weet je precies wat je geeft, welke kwaliteit, welke verhouding  :)
[/quote]

Ik zou ook kiezen voor zelf samenstellen om dezelfde redenen.

Als je de zoekfunctie gebruikt en zoekt op leverdieet kom je heel wat nuttige tips tegen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door