Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2850927
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bianca Minderhoud, ik ben nieuw op deze website. Samen met mijn gezin en met ons nieuwe maatje Floyd (kruising Stabij/Heidewachtel, reu, 8 mnd) wonen we in Oldenzaal. Floyd is pas sinds twee weken bij ons en van zijn gastouder kreeg hij Barf gevoerd. Daar wil ik graag mee doorgaan, maar ik ben compleet onbekend met deze manier van voeren. Ik zoek daarom personen in Oldenzaal of omgeving die Barf voeren, en waarbij ik een keer over de schouder mee mag kijken. Misschien dat we zelfs vlees kunnen delen bij de aankoop, ivm mijn beperkte vriezer ruimte?
Ik hoor graag van jullie! :)

Gr Bianca en Floyd.
#2851147
Hallo Bianca,
ik bestel regelmatig bij Degomeat, zit altijd wel aan de honderd euro. Als je wil kun je dan wel mee bestellen ook kleine hoeveelheden. Er zijn ook mensen dichter bij je die ook barfen.

deze site is het
http://www.naturis.nu/

weet niet of dit op deze plek legaal is trouwens.
Laatst gewijzigd door saluki op di 14 jan 2014, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#2851166
Ik woon in hetzelfde stadje. Je mag gerust een keer meekijken.
Samen bestellen, wie weet. Eigenlijk zou je na moeten denken over een iets grotere vriezer.
Met echt weinig vries ruimte zal het wel niet gaan lukken. Lekker pessimistisch, hè?

Hanny
#2851257
Bedankt Saluki. Het gaat me er eigenlijk meer om hoe je het doet en hoe het in de praktijk werkt. maar ik zal de website onthouden!

Hoi Hanny,

Heel graag! Ik weet dat het met een kleine vriesruimte moeilijk gaat worden, maar wil het graag gaan proberen. Als het lukt, kan ik altijd nog investeren in een grotere vriezer.
Ik al je een persoonlijk bericht sturen met mijn gegevens. Misschien dat je me wilt bellen om af te spreken?

Gr Bianca.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door