Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2843283
We hadden voor Durac Vitofyllin voorgeschreven gekregen.
Omdat hij er nu niet meer is, 31 dec is hij ingeslapen heb ik nog 9 stripjes over van 5 mg
Uit 1 stripje missen 3 tabletjes.
Omdat het totaal ruim 60 euro gekost heeft en ik het zonde vind om het weg te gooien, maak ik er liever iemand blij mee.
#3223821
Zev schreef:Doe mij maar een pbtje dan  ;) ik heb nog...
Heb je de Vitofyllin nog. Ik ben voor Raya aan de tweede verpakking begonnen. Ze is een Engelse cocker spaniël en heeft ongeveer 3 maanden geleden een tia gehad. Na de Vitofyllin knapte ze zienderogen op. Dus als je ze nog hebt wil ik ze graag van je overnemen.
Groetjes
José
#3223822
josé.amkreutz schreef:Heb je de Vitofyllin nog. Ik ben voor Raya aan de tweede verpakking begonnen. Ze is een Engelse cocker spaniël en heeft ongeveer 3 maanden geleden een tia gehad. Na de Vitofyllin knapte ze zienderogen op. Dus als je ze nog hebt wil ik ze graag van je overnemen.
Groetjes
José
Dit topic is van 2 jaar geleden..... Zit er geen houdbaarheidsdatum op die tabletten? Die lijkt mij ondertussen wel verlopen.
Laatst gewijzigd door doranto op zo 05 jun 2016, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door