Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2845615
Angelique schreef: Ja best wel, krijg al buikpijn als ik er aan denk  :-\
:-*

oehhhh, straks breken er allemaal minikattekinders de tent bij je af. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2845617
Maxi's 3-tal schreef: :-*

oehhhh, straks breken er allemaal minikattekinders de tent bij je af. :biggrin2:
Dat vind ik niet erg, als ze er maar zijn  :biggrin2:
Door henneke
#2845618
Angelique schreef: Eens zien of we de wereld kunnen gaan verrijken met kleine Kattekindertjes  :biggrin2:
ohh leuk , dat is alvast iets om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2845619
Morgen begin ik voor het eerst sinds jaaaaaaaaren weer met 1 dagje per week werken!! En t mooie is, ik ben niet eens nerveus!
Ik kan dit en durf dit. (Over durven denk ik niet aan de leeuwen en tijgers maar aan de mensen!) :biggrin2:
Vroegah had ik daar heeeeeel veel moeite mee!!

Verder hoop ik dat er rust komt tussen ex en ons. Ooit moet hij toch gaan inzien dat er een klein mannetje aan stuk gaat.

En ik wil heel graag dat dit kleine mannetje beter in zijn velletje komt waardoor hij beter in zijn schoentjes past.

Graag wil ik dat het financieel rustig en duidelijk wordt en dat we ons huisje verder gezellig kunnen maken.

En last but not least... Ik wil het schilderen weer oppakken. Ik heb nog een mooie saarloos genaamd Trigger die half klaar is en die graag aan de muur bij zijn baasje wil!!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2845625
Angelique schreef: Eens zien of we de wereld kunnen gaan verrijken met kleine Kattekindertjes  :biggrin2:
Oooooh zoek je nog mensen om puppy's te knuffelen???  :angel:
Kinderen aanwezig indien gewenst  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2845647
Angelique schreef: Eens zien of we de wereld kunnen gaan verrijken met kleine Kattekindertjes  :biggrin2:
jaa een nestje Kattekoppen ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2845652
Hier niet veel plannen, wel 2 'wensen'.
Een dat het financieel beter gaat en ik dus mijn 2de baan kan opzeggen.
En ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag willen dat mijn huis dit jaar verkocht wordt  :biggrin2:
Angelique schreef: Eens zien of we de wereld kunnen gaan verrijken met kleine Kattekindertjes  :biggrin2:
Ohhhhh wat onwijs leuk en spannend  :-* :-*
Ik vind Katja echt een onwijs leuke hond!!!!!
Door Lil
#2845656
Mijn werkzaamheden gaan veranderen.

Verder ben ik gevraagd om bestuurslid te worden van een tamelijk grote vakbond. Maar ik dub een beetje of ik dat wel moet doen. Ander werk is heeeel veel nieuwe studie.
Door Nadia
#2845667
In maart bevallen van ons eerste kindje
Genoeg gespaard hebben om de keuken te kopen
Het beginnen aan een nieuwe baan
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door