Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
#28253
vanmorgen dus met qyan naar de orthopeed geweest.
in de elleboog zit dus wel ED/ LPC, maar....................
er zal nog niet worden over gegaan tot opereren!!!
verder vindt ie de mate waarin qyan last heeft van de LPC en de kleine mate waarin het zich in de elleboog bevindt, geen reden voor een operatie en zou volgens hem meer kwaad dan goed kunnen doen.
toonde ook geen pijn bij overstrekken, zit geen vocht in het gewricht, etc.
niet opereren dus en kijken of het na pijnstilling en rust beter gaat. zo niet, dan alsnog opereren. daarna zou die volgens de orthopeed, indien er niets met de pezen en banden aan de hand blijkt te zijn, zelfs verder kunnen in de sport als ik dat nog zou willen. maar denk het niet
verder heeft de orthopeed een heel sterk vermoeden dat er in de elleboog ook iets met 1 van de pezen is, maar 1 voor 1 ipv alles tegelijk!
de achterpoot niets aan kunnen ontdekken.

voor nu is het nogmaals minimaal 4 weken rust met rymadil :-X
iedere 2 weken terugkomen voor controle, maar kans dat het langer als 4 weken rust wordt zit er wel in.

dat was het wel zo'n beetje geloof ik.

gr wendy
Door crutz
#28261
nou, klote dat hij er niet echt zn vinger op heeft kunnen leggen,

maar wel fijn dat hij niet geopereerd hoeft te worden

Hoe was Gyan er verder onder, was hij nog erg gestressed of ging het iets beter en heeft hij maar 1 roesje gehad of is hij nu weer net als de vorige keer bij deze arts helemaal plat gespoten ???
Door qyan
#28262
crutz schreef: nou, klote dat hij er niet echt zn vinger op heeft kunnen leggen,

maar wel fijn dat hij niet geopereerd hoeft te worden

Hoe was Gyan er verder onder, was hij nog erg gestressed of ging het iets beter en heeft hij maar 1 roesje gehad of is hij nu weer net als de vorige keer bij deze arts helemaal plat gespoten ???
nee, hij heeft het vandaag adhv de foto's gedaan die mijn eigen DA al had gemaakt, die waren duidelijk zat van de elleboog.
van de knie ook maar met het gewricht is gewoon niets mis, dus ook daar misschien de banden en pezen.
over 2 weken waarschijnlijk foto's van de andere voorpoot en misschien meteen een echo
:-[ ben ik eigenlijk vergeten te vragen, maar hij moest nuchter komen, dus denk het haast wel
Door qyan
#28307
oh ja en qyan moet afvallen.
hij is niet te dik, precies goed, maar de orthopeed heeft hem liever op een kilo of 35 ipv op bijna 40. (ondanks het halveren van het voer toch zwaarder geworden ook nog :o)
liever te dun als te dik.
pff, hij krijgt nu al maar 500 gr carnibest.
voorlopig maar 350 gram en de rest kruidenmix ofzo om het hongergevoel te stillen, groenteprutje. als ie honger hefet zal die het vast eten ;D
Door Truus
#28325
Paul_Barte schreef: Nee hè....................is het bonenverhaal weer :'(
Hoezo ??? leg uit paul.
Niet goed?
Wil ik graag weten wat jou mening is.
Door qyan
#28481
hoi tannetje,

toen hij een maand of 7 a 8 was zijn we begonnen met primeval puppy.(preventief) heeft ie een aantal maanden gehad. kreeg hij toen diaree op, dus toen acproh dynam, die vond ik niet echt helpen.
en nu ongeveer 1,5 maand geleden begonnen met de gewone primeval.
Door Eidos
#28502
Pffffffffff..... tis allemaal wat met jou hond.. gelukkig hoeft hij niet geopereerd te worden wendy. Ik hoop dat na een periode rust qyan eindelijk eens van zn leven kan genieten...
Door qyan
#28559
Truus.P schreef: Ik heb ook wel gehoord dat bonen een goede maagvulling is Wendy.
En ze worden er niet dikker van naar het schijnt.
pff, die dingen eet ik zelf niet eens, echt bah :-X, denk ook niet dat ik qyan er een plezier mee doe ;) ;D
Door qyan
#28560
Eidos schreef: Pffffffffff..... tis allemaal wat met jou hond.. gelukkig hoeft hij niet geopereerd te worden wendy. Ik hoop dat na een periode rust qyan eindelijk eens van zn leven kan genieten...
hoop het ook barbara, het houdt maar niet op he :-\
Door tieneke
#28561
Nou Qyan,geef hem nog maar eens van katoen jongen!
Het zit je allemaal niet mee in je hondenleven,ik hoop echt dat het ook deze keer allemaal goed afloopt! :P :-*

Een poot en zoen van Kobussie :-*
Door qyan
#28566
tieneke schreef: Nou Qyan,geef hem nog maar eens van katoen jongen!
Het zit je allemaal niet mee in je hondenleven,ik hoop echt dat het ook deze keer allemaal goed afloopt! :P :-*

Een poot en zoen van Kobussie :-*
qyan geeft een :-* :P terug
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door