Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2784571
Yuma is een week of 8 geleden loops geworden, deze periode heeft 3-4 weken geduurd.
Als ondersteuning en ter voorkoming van BMO geef ik haar Framboosblad en Salie, volgens de aanwijzingen van de producent 6 weken Framboos en daarna nog 3-4 weken Salie en Framboos.

Nu doet zich ineens het volgende probleem voor: Ale, het nieuwe hondje, reu, wordt ontzettend hitsig van Yuma, en laat haar niet meer met rust, hij wil haar continu dekken. Yuma heeft er duidelijk geen oren naar.

Wat is hier aan de hand? Ik heb dit nog nooit meegemaakt met mijn andere honden, nà de loopsheid.
Kan dit duiden op een ontsteking?  :-\ 
#2785130
Bosliefje schreef: Toen mijn reu erg hitsig werd van mijn teefje 2 maanden na haar loopsheid had ze wel degelijk een baarmoederonsteking! Mijn advies: ga even bij de DA langs voor bv een echo.
Owh, ik houd het in de gaten!! Had jouw hond bepaalde symptomen? Bij Yuma merk ik niets bijzonders op, behalve dan dat Ale vindt dat ze heerlijk ruikt en de kop verliest.
#2785390
Maar je zag ook wat slijm zitten, had Radja ook vorige week,zowel de DA als ik dachten aan vaginitis,ook dat kan nl een wat hoge ph uitslag geven. Radja plaste ook normaal,maar wel met een beetje slijmerig bloed. En toch zou ik als ik jou was ook toch een beginnende bmo in gedachten houden.
Je zou toch morgen ff met zo'n oude strip kunnen testen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door