Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Muraco
#2714429
Zijn er hier al mensen die Tamro voeren en zo ja, wat zijn de ervaringen?
Dit even omdat ik overweeg dit merk te gaan voeren, maar via internet/google wordt ik niet veel wijzer...het gaat mij echt specifiek om ervaringen.
En ik zou graag willen weten wat jullie van de verhoudingen vinden?
Door tomcat
#2766301
Het ziet er wel goed uit, is zeer betaalbaaren bevat geen koolhydraten.  Ik ga het aan de kat geven. De mix zonder pens en geeft er dan nog wat lamshart naast. Dan kom ik op dezelfde percentages als de katten variant van Tamro, die is nl nogal wat duurder dan de hondenvariant en Tom houdt niet van tè fijngemalen voer. Het is voor mij de enige in de buurt verkrijgbare KVV dat ik aan de kat kan geven waar geen rijst of groenten in zit.
Door tomcat
#2775268
In het noordelijkste stukje van Groningen. Tom vindt de tamro lekker en het ziet er ook wel goed uit. Aan 90 gr /dag heeft hij genoeg, die hoeveelheid krijgt hij ook als hij barft. Hij krijgt de hondenvariant en ik geef daar wat extra hart bij voor de taurine. Dat durf ik wel aan omdat Tom doorgaans barft. De hondenvariant bevat wel 5 % pens (heb gebeld met de fabrikant) en is grof gemalen, maar dat vindt Tom helemaal niet erg, fijn gemalen wil ie niet en hij lust graag pens en dat voor een kat :o. De producent van Tamro betrekt het vlees van een slachter die ook daar in de buurt zit en waar ik wel eens wat barfproducten weg haal. Binnenkort mag ik eens komen kijken hoe e.e.a. geproduceerd wordt, toen ik belde werd ik spontaan uitgenodigd eens langs te komen zodat ik alles eens kon bekijken.  Dat ga ik zeker doen.
Door Muraco
#2776134
Ik ben er een paar weken terug nog geweest, ziet er allemaal netjes uit waar ze het vlees verwerken en mijn hond doet het er goed op en ook enkele klanten van me zijn dik tevreden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door