Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door chelsey
#2755011
kheb de indruk dat Scoop snel diarree heeft. hij is gespeend op kvv, en heeft bij ons altijd al kvv gekregen.
hij heeft niet constant diarree, maar kan het zijn dat hij dit krijgt door bvb pensstaafje of hondenkoekjes?
Door Lizzy
#2756069
Ja en ja, dat kan door beide heel goed. Ik zou eens 2 weken geen snack geven, kijken hoe dat gaat. Honden hebben geen snacks nodig, dat zit tussen onze oren dus hij kan best een paar weken zonder.
Door inni
#2756095
Voor Berre is één brokje, een stukje pensstaafje, een kruimel hondenkoekje,.....................goed voor stevige diarree.

ik droog zijn kvv om hem als beloning of snoepje te geven.
Door elianne
#2758089
Indien je pup diarree heeft, dan als 1e alle tussendoortjes achterwege laten, hoe moeilijk dit voor een baasje kan zijn  :).
Darm en maag moeten even weer tot "rust" komen.

Hou het even op 1 soort KVV bv rund compleet. Is de ontlasting oke dan kan je een andere variatie KVV geven.

Reageer je pup hier op met diarree, dan ga je weer terug op de rund .
Hier hebben ze ook diarree zodra ik een kip-variant geef, dus dat krijgen ze niet meer,

Laat je pup goed drinken, laat m wennen aan karnemelk of yogurt, eerste periode met water mengen, werkt bloedzuiverend en als ze het bij mij krijgen....vinden ze een feestje  :D
Door chelsey
#2758210
Ik denk dat hij slecht reageerde op stukjes rodi-worst. Geen meer gegeven, ook pensstaafjes krijgt hij niet meer. Nu blijft de diarree weg  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door