Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door MirandaS
#2750509
Ons mopje is verzot op bullenpezen, geelhaar etc. en zeurt er ook elke avond om pfff. Tijdens de koffie gaat ze er eens goed voor zitten.....recht voor je neus zeg maar. Ze krijgt niet elke avond haar zin en we voorkomen ook dat ze het idee heeft dat dit gedrag helpt. Maar ja soms stinken we er dus wel in hoor. Nu bedacht ik gisteravond ineens van hoe vaak "mogen" ze eigenlijk iets lekkers als een bullenpees? Ze krijgt dan een stuk tussen de 15 a 20 cm en is daar zo'n uurtje mee bezig. Het enige dat ze tussendoor even doet is wat water drinken. Ze gaat er helemaal voor en stopt pas wanneer hij op is. Ben zo benieuwd hoe vaak jullie iets geven.
Door Martine-Tom
#2750550
Hier krijgen ze alle 3 een keer per dag een snack, nadat ik met Tom de laatste ronde gelopen heb krijgen ze allemaal iets lekkers en dat weten ze, zeuren ze ook om, en dat vind ik eigenlijk prima, voor de rest van de dag mutsen ze er nooit om en als ze het gehad hebben zijn ze ook stil ook  :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2750560
Tsjah, mijne krijgt er één als de vorige op is.. :-X
Van de week had hij bij zijn BARF zijn organen niet op, dus kreeg hij dat de volgende dag vóór de kvv, toen heeft-ie hem er weer even bijgepakt voor hij aan zijn eten begon (hij is er nu van overtuigd niet van mij te kunnen winnen :biggrin2: ). Is nu nog zo'n 10 cm van over...

Pens krijgt hij ook redelijk vaak, maar 2 van de 3 keer dat-ie het krijgt, eet hij het meteen op. De andere keren ligt dat ook een dag of 2 door de tuin te zwerven...  ???
Door Drijver
#2750622
Ik heb wel pensstaafjes en gedroogd spiervlees in huis maar vergeet het altijd te geven :-[. Als ze hier eens in de drie weken iets krijgen is het veel. Ze zeuren er dus ook niet om.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2750735
Hier heel wisselend. Soms meerdere dagen, soms weken niet. Dingen als van die witte farmfood kluiven geef ik niet te vaak ivm minder goed verteren. Maar een luchtpijp, een pensstaafje en zulk soort spul krijgt ie best een keertje vaker.
Gebruikersavatar
Door winni
#2750864
Hier 1 x per dag een klein snackje na het avondeten en een halve bullepees op zaterdag :) Ze kluiven met Barf al iedere dag op vleesbot. 
Door MirandaS
#2751323
Wat fijn om te horen allemaal, want ik had zelf het idee nogal wat afwijkend gedrag te vertonen :D door bijna elke dag een bullenpees of iets te geven. Gelukkig zeurt ze de rest van de dag ook absoluut niet. Eyla ging ook altijd aan de diarree van een bullenpees, maar nu ze die vaker krijgt helemaal niet meer. Als ze eens een andere kluif krijgt dan is ze gelijk weer aan de diarree de volgende dag.
Echt kluiven op vleesbot doet ze niet, behalve op de geitjes. Al het andere spul is zo snel weg, terwijl ze keurig kauwt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door