Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Helen
#274426
Op welke leeftijd hebben jullie jullie puppen overgezet op 2 keer eten per dag? Kuma is nu 5 maanden oud en krijgt nog 3 maaltijden per dag. Ik zat me af te vragen wanneer het wijs is om haar op 2 maaltijden per dag te zetten.
Door Erna
#274429
Ik doe dat pas als ze ongeveer 9 maanden oud zijn. Ze krijgen hier tot ongeveer 4 maanden oud 4 keer per dag eten, tot 9 maanden 3 keer per dag en daarna 2 keer per dag.
Door Helen
#274431
[quote="Erna"]
Ik doe dat pas als ze ongeveer 9 maanden oud zijn. Ze krijgen hier tot ongeveer 4 maanden oud 4 keer per dag eten, tot 9 maanden 3 keer per dag en daarna 2 keer per dag.
[/quote]

Oh, ok. Kuma heeft ook tot 4 maanden 4 keer per dag te eten gehad. En nu dus sinds een maand 3x per dag. Ze heeft ook nog echt 3 maaltijden per dag nodig. Je merkt echt dat ze slapjes wordt als ze haar lunch eens een paar uur later krijgt door omstandigheden.
Door danielle1980
#274433
[quote="tieneke"]
Hier zijn ze met 10 maanden pas naar 2 keer gegaan.
Ze hebben hier ook zo'n eetlust he ::) ::)
[/quote]

;D ;D

ja die zijn ook groot :P

onze pups zijn nu 5 maanden en zitten nog steeds op 4 keer per dag.
Door geer
#274437
Sophie is nu 8 maanden en eet al een tijdje 2 keer per dag. Toen ik haar drie keer per dag gaf, at ze heel slecht. Nu krijgt ze twee keer per dag eten en eet ze weer goed.
Door Eef+Stippels
#274461
Ik geef yindra sinds dat ze 6,5 maand is twee keer per dag. Bij de fokker kreeg ze drie keer per dag, en dat heb ik aangehouden totdat ze dus 6,5 maand was. Bij wandor voerde onze fokker trouwens wel vier maal per dag...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door