Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#2736341
Heb hier een schijnzwangere teckel met melkgevende tepels. Zou hormone van Phytonics nog iets uithalen? Of gewoon kamferspiritus? Heb wel nadat het loopsheid- vloeien was afgelopen 2 weken detox druppels gegeven.
Vanmorgen oefenzweet gedaan, ze was niet bijster geconcentreerd, van de week vond ik er ook duffig.
Verder merk je er buiten niets aan, ze blaft de koeien aan en doet de dingen die ze normaal ook doet. Behalve binnen en fijn andere honden afsnauwen, ook niet spelen natuurlijk. Eerlijk gezegd dacht ik ook wel dat ze aan schijnzwangeren was, maar vanmorgen even goed gekeken en ja hoor, er komt zelfs melk uit. Balen, want over 3 weken is de zweetproef, dan wil ik eigenlijk wel dat het over is ::) Tijdelijk bouwdoosje van maken mss.
Gr. Ingrid
Door Lizzy
#2738289
Goed in de gaten houden qua baarmoederontsteking en verder zou je Puur Schijnzwanger ook nog kunnen proberen. Afleiden is inderdaad ook heel goed.

Barfplaats wordt gesponsord door