Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2732722
Dank je wel. Nee we zijn nog niet geweest. De da die goed met Basco om kan gaan qua angst is er volgende week pas. Ik heb het liefste hem omdat van de andere da Basco al in paniek raakt als hij hem alleen ziet. We blijven de bult en Basco goed in gaten houden. De da die er nu zit zei dat het geen kwaad kon om die ene week nog te wachten tenzij Basco veranderd qua gedrag.

De bult is inderdaad flink groot :(
#2733002
Nee en hij is al bang genoeg bij de da. Bij de da waar hij nu komt gaat het een stuk beter en mag Kaine ook mee naar binnen om Basco te ondersteunen want Basco goed doet. Hij weet precies wat hij moet doen om Basco in zover kan gerust te stellen en benaderd hem zoals Basco dat graag heeft, van op zij en niet van voor of achter. Dit werkt perfect dus ik wil die voortgang ook niet meteen de grond in boren door naar de andere te gaan. Die kijkt Basco recht aan en benaderd hem van voor met als gevolg een hond met zijn staart tegen zijn buik die uitvalt en bibberd van angst.

Geduld is nu wel moeilijk want het zat me van het begin af aan al niet lekker ook al heeft Basco er geen last van.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door