Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bumper en Boedha
#271922
Hallo,

Ik was van plan om zaterdag 12 Maart naar Bibi in Hoogvliet te gaan
Is er iemand voor wie ik nog meer mee kan nemen
Ik woon in Nijkerk dus daar ophalen, of op een parkeerplaats afspreken langs de route Hoogvliet-Nijkerk
Ik weet trouwens niet hoe het tegenwoordig met de korting zit (voor jaar in de zomer voor het eerst en laatst gehaald) maar ik was al van plan minimaal 120 kg te halen, dus als die korting nog telt hoef je daar niet over in te zitten
Ik hoor het wel als ik iemand er een plezier mee kan doen
Door danielle1980
#271986
[quote="Bumper en Boedha"]
Hallo,

Ik was van plan om zaterdag 12 Maart naar Bibi in Hoogvliet te gaan
Is er iemand voor wie ik nog meer mee kan nemen
Ik woon in Nijkerk dus daar ophalen, of op een parkeerplaats afspreken langs de route Hoogvliet-Nijkerk
Ik weet trouwens niet hoe het tegenwoordig met de korting zit (voor jaar in de zomer voor het eerst en laatst gehaald) maar ik was al van plan minimaal 120 kg te halen, dus als die korting nog telt hoef je daar niet over in te zitten
Ik hoor het wel als ik iemand er een plezier mee kan doen

[/quote]
de korting is nog steed vanaf 120 kilo.
de bibi kost nu per kilo 2 euro per kilo als je 120 kilo haald.
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 01 mar 2005, 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door petrap
#272621
O jammer dat je de 12e gaat. Ik moet per se vrijdag de 11e, want zaterdag ga ik op vakantie. Als er nog iemand is die samen wil inkopen, laat even weten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door