Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2706987
Daar was ik al bang voor, we wonen hier net , tannetje ken ik. Voor de gewone dagelijkse dingen met een pup ga ik wel gewoon naar de da hier maar baal gewoon dat je elke keer die discussie kriljgt, nu heeft de pup al een week erg dunnen ontlasting, ik weet al wat ze gaat zeggen....
#2707030
Je maakt het moeilijker, dan het is.
Ga je advies vragen over de diarree, ja, dan krijg je een brokken advies.
Ga je om te laten enten, dan ga je op een verkeerd moment. Enten alleen bij goede gezondheid.
Het is ook mogelijk, dat pup wormen heeft en dat kan ook dunne poep geven.
Zwolle-Otterlo is niet een wereld reis en hoe vaak moet je nu eigenlijk naar een arts?
Gelukkig kan een mens zelf kiezen. Onze da is niet pro vers, maar daar heb ik helemaal geen last van.
Het is een goede zorgzame arts en daar gaat het me om. De andere dingen zoek ik wel zelf uit.
Een week lang dunne poep, zonder verbetering is wat lang, dus tijd voor maatregelen.
Als je niet van je arts hiervoor afhankelijk wilt zijn, dan op zoek naar andere middelen.

Succes,
Hanny
#2712843
Ik heb jaren in Zwolle gewoond en ging naar de dierenkliniek in Hattem aan de Crunershof. Niet per se provers, maar ze staan er ook niet negatief tegenover. Als ze merken dat je je verdiept hebt en weet wat je doet dan hebben ze juist alle respect voor je. Ik vaccineer niet zonder titeren, vonden zij prima en stuurden ook geen oproep meer. Ze waren zelfs geinteresseerd in het verhaal over titeren. Voor advies over voeding ga ik niet naar een dierenarts maar voor de dingen waar ik ze wel voor nodig heb vind ik ze kundig en betrokken. Ze hebben mijn Sunday twee jaar geleden voor de dood weggehaald toen zijn milt gescheurd bleek te zijn, en op onderbuikgevoel want ze wilden eerst na spreekuur een foto maken van de buik maar ze vertrouwden het niet en deden het toch maar meteen. Als ze hem een half uur later open gemaakt hadden was hij er niet meer geweest (nu is hij ruim 15 en ik ben ze nog altijd dankbaar hiervoor).

Vooral Laurens van Zuilen vind ik een buitengewoon betrokken en vriendelijke man. Frieke is er een jaar of drie geleden helaas mee gestopt.

Edit: ik zie net op de website dat ze ontlastingonderzoek ipv klakkeloos ontwormen aanbevelen. Zegt ook wel iets denk ik.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door