Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Iv
#2704716
Ik lees dat, vooral de nieuwe vers voer voerders, een vraag hebben wat mee te nemen op vakantie.
Dan lees ik ook dat K9 zo duur is. Net even gekeken hoeveel dit dan kost en hoeveel je nodig hebt.
Mex weegt ongeveer 15 kg. Zij adviseren dan 75 gram per dag. Je moet dit aanvullen met water voordat je het je hond geeft.
Ik heb voor 12 dagen voer nodig en ik ben wel enthousiast over K9, nadat ik de info op hun site heb gelezen.
Ik zag een prijs van 10 euro per kilo. Dus voor 12 dagen ben ik ongeveer 10 euro kwijt, want 75 gram x 12 dagen = 900 gram.
Nou als wij met Mex in een hotel slapen betalen we soms ook 10 euro per nacht, dus voor de volgende vakantie krijgt hij van mij K9.  :D  :D
Nu nog even op zoek waar in de buurt van Utrecht ik K9 kan kopen.
Weet iemand hoe lang je dit dicht kan bewaren, want volgens mij moet je gelijk 4 kilo kopen!
Door Martine-Tom
#2704734
Over het algemeen eten honden wel meer dan de aanbevolen hoeveelheid dus hou daar even rekening mee dat je ruim meeneemt ;)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2704737
er zijn veel ervaringen van gebruikers langs gekomen, en daaruit bleek dat er meer gevoerd moest worden  (meer actie/energie = meer voeding) dan werd aan gegeven op de verpakking , soms wel t dubbele ....
houdt hier dus rekening mee !!
Door fransbulletje
#2704769
Kan het mis hebben maar heb prijzen gezien van 500 gram voor 19,95 en 4 kg voor 119,95 euro.
Als je dan voor 12 dagen 900 gram nodig hebt, meestal eten ze er meer van heb je al 2 pakken van 500 gram nodig voor 39,90 euro. Hoe je dan aan 10 euro komt  ???
Ik heb een proefpakketje geprobeerd maar vond het helemaal niets.
Het lost niet op in het water, blijven gewoon stukjes.
Die bullen verzopen bijna in hun voerbak, probeerden de stukjes eruit te vissen en lieten het water staan.
Geen succes hier.
Door gytha
#2704782
Ik prak het met een vork fijn en laat het dan 20 minuten staan. Daarna is het een breiige massa en zij eet het dan graag.
Door Iv
#2704804
Ik zie u bepaalde verkooppunten ook andere prijzen staan. Waauuuw!
Inderdaad 500 gram 19,95 euro en 4 kilo 121,95 euro.
Dan zijn even andere bedragen.
Aar een proefpakket lijkt me wel wat.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door