Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#269446
op mijn pak met groene leem staat dat ik een theelepel in kommetje met water moet oplossen.
maar dit gaat dus nooit zo opgedronken worden ::)
kan ik het gewoon over het eten gooien en moet t dan met water aangemaakt zijn of is dat niet echt nodig?
Door Helen
#269455
Ik meng het door de cb of door bouillon. Je mag het niet tegelijkertijd met antibiotica geven he!! Ik geloof zelfs dat er best wat tijd tussen moet zitten!!
Door danielle1980
#269460
Helen schreef: Ik meng het door de cb of door bouillon. Je mag het niet tegelijkertijd met antibiotica geven he!! Ik geloof zelfs dat er best wat tijd tussen moet zitten!!
het is voor minx ;)
die heeft soms last van anaalklieren en allerlei andere dingen, ze heeft ook heel lang aan allerlei medicijnen gezeten vanwege dr ogen, poten en oren.
dus leek me wel handig om ook bij haar te doen.
Laatst gewijzigd door danielle1980 op vr 25 feb 2005, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#269522
Je kan het gewoon door het vlees doen. Ik weet niet welke leem je hebt, ik had die van Silverlinde en die adviseren zelfs om het door het voer te doen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door