Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gijs
#2690959
Hoi
Ik ben nu een week KVV aan het voeren heb een megelse herder van 4 jaar oud heeft altijd alleen maar brokken gehad heb een half jaar geleden voor het eerst gehoord van KVV heb toen veel naar info gezocht over KVV en besloten om het te gaan proberen ben nu een week bezig ik voer nu het merk barf
heb verschillende diersoorten gehaald maar als ik 3 of 4 diersoorten in de week voer en 1 keer in de week vis(makreel) voer is mijn menu voor de hond dan wel goed verdeelt wil in de toekomst zelf vlees en vis  gaan halen is volgens mij ook goedkoper maar ik probeer het eerst een paar maanden zo.
Door M@rina
#2691105
Ik denk dat je Tinlo Barfmenu bedoelt? Dan kan ik zeggen:" Ja, je voert compleet."

Barfmenu heeft variatiedozen van 4 diersoorten en 1x makreel, als je die verdeelt over 3 weken voert dan krijgt je hond alles binnen wat hij nodig heeft. Je kan natuurlijk altijd meer diersoorten geven leuk voor je honden en iedere diersoort brengt weer wat anders mee aan voedingsstoffen.

Zelf geef ik 4 á 5 verschillende merken en zo'n 8 á 9 dierssoorten, meestal verdeelt over 2 weken.
Door Gijs
#2691373
Oké bedankt voor je info ik begrijp dat het merk wat je voert niet veel uitmaakt
Door M@rina
#2691392
Nou... zo kort door de bocht zou ik het niet zeggen hoor, er zitten grote kwaliteitsverschillen tussen de verschillende merken.
Door Gijs
#2692690
Oké dat snap ik nu ben al bezig om Andere merken te krijgen en andere diersoorten heb ook nog een vraag ik heb nu ook van tinlo barf de groente mix moet je die ook in een keer voeren of om de paar dagen een beetje voeren
Door M@rina
#2692766
Dat maakt niet uit, je kan het mengen of los geven als aparte maaltijd. In de groentemix zit pens, boekmaag, makreel, kippenvlees en kippenbot en vers groente in verwerkt en het stinkt.... althans dat vind ik... ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door