Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Suzanne
#2685001
Ik hoop dat het hier goed staat, anders graag even verplaatsen.

Voor Tristan moet ik, van de DA ;-) vezels toevoegen aan zijn eten. Hij eet (compleet) kvv (een botloze versie op dit moment, ook voorgeschreven door de DA).

Ik kan natuurlijk een pot vezels kopen en die toevoegen maar het moet vast ook met groenten kunnen.... gekookte spercieboontjes? Of moet dat dan geblanceerd zijn? Zijn er andere groenten die ik kan toevoegen.. ook daarvoor de vraag koken of blanceren? ;-)

Suzanne
Door Suzanne
#2685019
Helaas heb ik de ervaring dat berichten die ik hier schrijf worden overgenomen naar een ander forum, dus ik wil het maar even bij de feiten houden hier.
Ik vind het nog niet eens een probleem om het HIER neer te zetten maar die info gaat zwerven en daar heb ik geen zin in.

Ik doe je wel even een pb-tje ;-)

Suzanne
Door keetje
#2685223
Suzanne schreef: Helaas heb ik de ervaring dat berichten die ik hier schrijf worden overgenomen naar een ander forum, dus ik wil het maar even bij de feiten houden hier.
Ik vind het nog niet eens een probleem om het HIER neer te zetten maar die info gaat zwerven en daar heb ik geen zin in.

Ik doe je wel even een pb-tje ;-)

Suzanne
Over het algemeen ben ik niet zo'n doorbeppert maar ik zou het toch ook wel erg graag weten. Vezels? Ik blijf klooien met Luna en slurp alle info op die ik tegen kom over voeding, ben op het ogenblik een bodemloze put wat dat betreft..
Maar als je het niet aan me kwijt wilt, even goede vrienden hoor! :) Ik begrijp dat. Maar misschien toch een PB-tje? :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door